PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : طراحی داخلی خانه تان بازتابی از شخصیت شماست قسمت دوم



salavati1
12-16-2016, 08:42 PM
با استفاده از این معیارها افراد شخصیت ما را حدس می‌زنند. فردی كه یك میز را برای خانه خود انتخاب كرده است و دارای فضای كافی برای همه اعضای خانواده است به عنوان فردی در نظر گرفته می‌شود كه به ظاهر وسایل و نشانه اجتماعی آن‌ها اهمیت می‌دهد. بر عكس، فردی كه در یخچال آشپزخانه‌اش مملو از نقاشی‌های كودكان و كارت‌های تبریك دوستان است نسبت به فردی كه یك آشپزخانه ساده دارد به عنوان فردی صمیمی‌تر و احساساتی‌تر شناخته می‌شود.
۳) درك فضا به ایجاد توهم فضای بزرگ‌تر كمك می‌كند
آیا این جمله را شنیده‌اید: «برای شغلی كه خواهان آن هستید لباس بپوشید، نه شغلی كه اكنون دارید»؟ اگرچه این جمله معمولا برای مصاحبه‌های شغلی استفاده می‌شود اما می‌توان آن را به راحتی در طراحی اتاق‌های خانه نیز به كار برد.
طراحان داخلی برای دهه‌هاست كه از مفهومی به نام درك فضا برای خلق خانه‌‌هایی استفاده می‌كنند كه بزرگ به نظر برسند و اتاق‌های آن امكانات مناسب و راحتی برای فرد داشته باشد. این مفهوم در واقع به این مسئله اشاره دارد: استفاده از تكنیك‌های بصری كه بر روی ادارك دیگران از فضای زندگی ما اثر می‌گذارند.
اگر می‌خواهید خانه شما از اندازه واقعی بزرگ‌تر به نظر برسد، از مبلمانی متناسب با فضا و باریك استفاده كنید، یك آینه بزرگ را بر روی دیوار پشتی قرار دهید، و با استفاده از وسایل تزئینی و وسایلی كه به دیوار نصب می‌شود به فضای خود عمق دهید. افرادی كه می‌خواهند فضای خانه آن‌ها جذاب باشد باید از پالت رنگی گرم استفاده كنند، مبلمان را به صورت گروهی در كنار هم بچینند تا فضایی صمیمی به وجود بیاید، و از نورهای فضاساز به قدر كفایت استفاده كنند.
۴) از فنگ‌شویی برای ایجاد انرژی مثبت در طراحی داخل خانه خود استفاده كنید
اگر می‌خواهید تغییری در زندگی خود ایجاد كنید، چرا از تغییر در فضای داخلی خانه خود شروع نمی‌كنید؟ فنگ‌شویی، هنر باستانی چینی، برای ۳۰۰۰ سال در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته‌ است و كارشناسان معتقدند كه استفاده از اصول آن باعث ایجاد انرژی‌های مثبت، خوش‌شانسی، عشق، و موفقیت در خانه می‌شود.
به كارگیری درست فنگ‌شویی نیاز به متخصصانی دارد كه نقشه انرژی هر فضا را تحلیل كنند، و سپس براساس این تحلیل‌ها تصمیم بگیرند كه از كدام جنبه‌های طراحی داخلی مانند رنگ‌ها و یا مواد مختلف استفاده كنند. با این وجود، اگر نمی‌خواهید چنین هزینه‌ای را انجام دهید، نكاتی اندكی وجود دارند كه به كارگیری آن‌ها باعث ارتقای انرژی‌های یك خانه می‌شود.
مطمئن شوید كه فضای ورودی خانه شما تمیز، رنگارنگ، و جذاب است. تمام مبلمان خانه خود را به گونه‌ای در فضا بچینید كه بتوانید به راحتی در ورودی خانه را ببینید و به مهمانان خوش‌آمد بگویید. با عناصر طبیعی مانند گل‌ها و سنگ‌ها خانه خود را تزئین كنید. سعی كنید همیشه خانه خود را در وضعیتی خوب و حالتی منظم نگه دارید.
شیوه‌ای كه در آن طراحی دکوراسیون داخلی منزل (http://www.interiordesig24.ir) شما به چشم می‌آید تنها بخش كوچكی از تاثیرات آن است. پشت رنگ‌هایی كه برای دیوارهای خانه خود انتخاب می‌كنید و یا شیوه‌ای كه با استفاده از آن مبل‌های خانه خود را می‌چینید لایه‌ای از معنا نهفته است. هر انتخابی كه در طراحی داخلی خانه خود انجام می‌دهید دارای تاثیری خاص بر روی ناخودآگاه شماست. مطالبی كه ذكر شد را به دقت بخوانید و هنگام طراحی خانه خود از آن‌ها استفاده كنید.