PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : معرفی دوچرخه لئوپارد, محصول مشترک frog و speed X



salavati1
12-10-2016, 07:35 PM
آشنایی با اجزای مهندسی ساز دوچرخه لئوپارد
همزمان با پیشرفت روز افزون تکنولوژی در عرصه های مختلف ، شاهد پیشرفت صنعت دوچرخه سازی نیز هستیم. دوچرخه های الکترونیکی این روزها از جایگاه خوبی بین مردم برخوردارند. از این رو تمامی سازندگان سعی در بهبود هر چه بیشتر عملکرد این دسته از دوچرخه ها دارند.
پس از یک سال کار، تیم SpeedX به کمک استودیوی Frog، ساختار داخلی تنه دوچرخه را به طور کامل بازسازی کرده و مسیریابی کابلی داخلی را طراحی کردند. سیستم داخلی دوچرخه لئوپارد نه تنها باعث بهبود و افزایش عمر کابل و کاهش کشش و اصطکاک آن شده بلکه آن را بسیار ساده تر و زیباتر نیز کرده است. Frog و SpeedX، رایانه هوشمند مخصوص دوچرخه سواری و کابل مسیریابی را داخل تنه کربنی دوچرخه قرار داده اند. با علم به اینکه دوچرخه سواران علاقه زیادی به کسب اطلاعاتی نظیر میزان مسافت طی شده، کالری مصرف شده و... دارند، کنترل هوشمندی که در داخل فرمان دوچرخه قرار گرفته است مواردی از قبیل مسیریابی با GPS، سرعت، مسافت طی شده، شارژ، ارتفاع از سطح دریا، کالری مصرف شده و وضعیت آب و هوا را نشان داده و گزارشی تصویری با آنالیزی حرفه ای را ارائه می کند. صفحه رنگی ۴/۲ اینچی با وضوح تصویر ۲۴۰*۳۲۰ به طور کامل، حتی زیر تابش مستقیم نور خورشید خوانا بوده و در نتیجه دوچرخه سواران حتی در روزهای آفتابی به راحتی می توانند اطلاعات را از روی صفحه بخوانند. باتری داخلی دوچرخه می تواند تا ۸۰۰ کیلومتر یا ۴۰ ساعت مورد استفاده قرار گیرد در حالیکه تنها به نیم ساعت زمان برای شارژ شدن نیاز دارد. کنترل هوشمند به یک اپلیکشنِ همراه متصل است که به راحتی می تواند اطلاعات را ثبت و ذخیره کرده و با دیگران به اشتراک بگذارد. همراه با محققان در تونل باد موسسه تکنولوژی Harbin، تیم SpeedX بیش از صد آزمایش جریان هوا را به منظور کم کردن مقاومت هوا و فراهم کردن تجربه ای از یک دوچرخه سواری بهتر و پویاتر، انجام دادند. اشتیاق تیم SpeedX برای ساخت مقاوم ترین و سبک ترین دوچرخه برقی (http://shop.araxmtb.com/pmain/1294-1/%d8%af%d9%88%da%86%d8%b1%d8%ae%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d9%82%db%8c.aspx) برای پیمودن راه ها موجب شد تا بیشترین وسواس را در ساخت تنه فیبر کربنی به خرج دهند. محاسبه و تعیین سختگیرانه موقعیت، زاویه و ضخامت تک تک فیبرهای کربنی «T1000» هنگام جایگذاری، با استفاده از تکنولوژی برش پیشرفته و محاسبات علمی، منجر به تولید کربن با کیفیتی بی نظیر شده است. Frog ظاهری ساده، شیک و سرزنده با تمی تاریک تر و زیبایی بیشتر را به لئوپارد بخشیده است. با پنهان سازی هوشمندانه ترمزها و کابلها در دو شاخ جلو، نه تنها مقاومت هوا در برابر دوچرخه کمتر شده، بلکه اندازه دوچرخه نیز کوچک تر و مناسب تر شده است. در تنه دوچرخه نقاط بحرانی تقویت شده که استحکام دوشاخ جلو و توپی تنه لئوپارد را به ارمغان آورده است و همه این ها در حالیست که دوچرخه تنها ۴/۸ کیلوگرم وزن دارد.