PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : دوچرخه یا موتورسیکلت؟



salavati1
12-10-2016, 07:07 PM
کمپانی lithium cycles دوچرخه های الکتریکی توانمند سوپر ۷۳ را توسعه داده و با ظاهری متفاوت به بازار عرضه کرده است. این کمپانی که رسالت طراحی و ساخت وسایل نقلیه الکترونیکی را به عهده دارد، از مدل جدید سوپر ۷۳ رونمایی کرده است. ظاهر سوپر ۷۳ نه دوچرخه است و نه موتور، بلکه ذوزنقه ای با صندلی ای نصب شده بر ضلع بالایی آن است. سبک طراحی سوپر ۷۳ الهام گرفته از موتورسیکلت های دهه هفتاد میلادی است با این تفاوت که المان های زیبایی شناسی معاصر نیز در این طراحی دخیل بوده اند.
با استفاده از یک باتری لیتیوم یونی قدرتمند، super ۷۳ به یک وسیله نقلیه مدرن با برد ۲۰ مایل و سرعت ۳۰ مایل بر ساعت (۴۸ کیلومتر بر ساعت) تبدیل شده است. برای ماجراجویی های طولانی تر، پنج حالت کمکی پدال برای افزایش یا کاهش توان موتور قابل فعال سازی است. ویژگی های دیگر این دوچرخه برقی (http://shop.araxmtb.com/pmain/1294-1/%d8%af%d9%88%da%86%d8%b1%d8%ae%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d9%82%db%8c.aspx) شامل مواردی چون کنترل بنزین با انگشت شست، سیستم ترمز دیسکی برای توقف های سریع و مجموعه باز کننده درب بطری و نگهدارنده فنجان می باشد. یکی دیگر از خلاقیت های به کار رفته در سوپر ۷۳ که در نگاه اول نظر هر مخاطبی را جلب می کند، وجود لاستیک هایی نامتعارف در مقایسه با سایر دوچرخه هاست. اگر اهل ماجراجویی باشید، احتمالا در ساحل های شن و ماسه یا زمین هایی با خاک نرم دوچرخه سواری کرده و متوجه شده اید که لاستیک دوچرخه و فرو رفتن آن در خاک یا ماسه مانع حرکت شما می شود. سوپر ۷۳ برای حل این مشکل از لاستیک هایی با پهنای بیشتر استفاده کرده است. به همین خاطر سوپر ۷۳ در ساحل و خیابان همراه شماست. هرچند وجود لاستیک های پهن تر، به انرژی بیشتری برای راندن نیازمندست، اما وجود موتور الکتریکی قدرتمند این خلل را پر کرده است.