PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : شلف، عنصری کاربردی برای خانه ای زیبا



salavati1
11-18-2016, 08:25 PM
قفسه های دیواری معلق (شلف ها) عناصری هستند که علاوه بر زیباسازی خانه می توانند برای نظم دهی و نگهداری وسایل مورد استفاده قرار بگیرند. این عنصر برای کسانی که به وسایل تزئینی و تنوع در چیدمان آنها علاقه دارند و یا برای نگهداری کتاب هایشان دنبال راه حل هستند، بسیار مفید خواهد بود. شلف ها در طراحی داخلی خانه تاثیرات مثبتی خواهند داشت.
شلف و ایجاد تنوع رنگی در خانه

هنگامی که تصمیم می گیریم که برای تغییر دکوراسیون خانه از شلف ها استفاده کنیم، با انتخاب درست رنگ آنها با توجه به رنگ دیوار مورد نظر می توانیم زیبایی اتاق را دو چندان کنیم.
ایجاد زیبایی و تعادل بصری با استفاده از شلف

در طراحی داخلی، دیوارها نقش به سزایی در انتقال حس فضایی ایفا می کنند. این کار با انتخاب درست اندازه شلف ها و چیدمانشان بر روی دیوار صورت گرفته است.
شلف ها و ایجاد فضای مفید برای نگهداری وسایل

به کارگیری این قفسه‌های دیواری معلق در یک اتاق نه تنها باعث اضافه شدن فضایی مفید برای نگهداری از وسایل است، بلکه حس و حالی مینی‌مال به کل فضا میدهد. این قفسه‌های دیواری معلق دارای طراحی بسیار جذاب و جالب توجه‌ای هستند و ترکیب فوق‌العاده زیبایی با رنگ‌های روشن و مردانه فضای داخلی ایجاد میکنند.
قفسه‌های دیواری معلق در غذا خوری
این شلف ها جلوه‌ای متعادل و زیبا در غذا خوری ایجاد میکنند. تابلوی نقاشی و اشیای تزئینی روی قفسه‌های دیواری معلق این زیبایی را دوچندان می کند.
شلف ها بر اساس حس و حالی کلی فضا و کارایی‌شان طراحی و ساخته می‌شوند. ماده‌ای که برای ساخت این نوع قفسه بندی (http://www.payadezh-sazeh.com) استفاده می‌شود معمولا چوب است، زیرا چوب بسیار بادوام و ماندگار است. هم‌چنین قفسه‌های دیواری معلق را می‌توان در فضای حمام برای خلق جلوه‌ای مینی‌مال و نگهداری از حوله‌ها و وسایل موجود در حمام و نیز وسایلی که از آن‌ها به طور روزمره در حمام استفاده می‌شود به کار گرفت. صرف نظر ار سبک طراحی خانه‌یتان، شما باید از قفسه‌های دیواری معلق به گونه‌ای استفاده کنید که نه تنها فضای شما را زیباتر کنند، بلکه کارایی آن را افزایش داده و به کمک شما در نگهداری وسایل و به نمایش گذاشتن وسایل تزئینی بیایند.