PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ۵ ترفند دکوراسیونی برای دیوار خانه های اجاره ای



salavati1
11-08-2016, 03:20 AM
در این مطلب به موضوع و معضل اکثر خانه‌ها یعنی دیوارهایی با ظاهر نا مناسب اشاره می‌کنیم می‌توانم تصور کنم وقتی مالک از رنگ کردن ملک شانه خالی می‌کند تا چه حد می‌تواند آزاردهنده و حتی ناامیدکننده باشد ولی این به آن معنا نیست که دست شما برای تغییرات بسته است؛ البته منظورم از تغییرات رنگ کردن کل دیوارها توسط خودتان نیست بلکه سنجیدن شرایط خانه اجاره‌ای است و اینکه چه تغییراتی را در دکوراسیون داخلی (http://www.raykadecor.ir) با توجه به توان مالی‌تان براساس نیازها و سلایق خود می‌توانید در آن اعمال کنید.
۱. استفاده از تابلوهای هنری بزرگ
وقتی شما نمی‌توانید دیوارها را رنگ بزنید، شاید ساده‌ترین راه استفاده از یک تابلوی هنری بزرگ روی دیوار باشد که آن را به طور کامل بپوشاند.
۲. نصب مجموعه‌ای از تابلوهای کوچک
راه‌حل دیگر برای پوشاندن عیوب دیوار استفاده از مجموعه‌ای از تابلوهای هنری کوچک در کنار هم است. این تابلوها می‌توانند تصویر‌کننده روزهای خوش کودکی و روزهای مهم زندگی شما باشند.
۳. نصب آینه روی دیوار
آینه‌ها ابزار فوق‌العاده‌ای برای استفاده در طراحی دکوراسیون داخلی هستند که علاوه بر پوشاندن نقص دیوار شما به‌سادگی می‌توانند به فضای داخلی حجم و وسعت دهد. شما می‌توانید آینه‌ای با توجه به سبک دکوراسیون داخلی منزل‌تان تهیه کنید.
۴. نصب گلیم یا جاجیم روی دیوار معیوب
چنانچه با دیواری پر از ترک در خانه اجاره ای روبه‌رو هستید، می‌توانید با استفاده رنگ و نقوش گلیم یا جاجیم آن را استتار کنید.
۵. نصب کاغذدیواری‌های جداشدنی
این روزها نسل جدیدی از کاغذدیواری‌ ها وارد بازار شدند که به‌سادگی نصب و سپس جدا می‌شوند. اگر دیوارهای منزل جدید شما آنقدر تاسف‌بار است، پیشنهاد می‌کنم این ایده را حتما اجرا کنید؛ حتی می‌توانید هنگام جابه‌جایی کاغذدیواری را با خود ببرید و خانه را مانند روز اول تحویل صاحبخانه دهید