PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : انواع دوچرخه ها بر اساس ساختار



salavati1
10-03-2016, 12:13 AM
- مشخصات دوچرخه مسابقه سه جانبه خاص:
این دوچرخه ها بسیار سبک هستند و در عین حال بسیار قوی و محکم هستند و در شرایط سخت بسیار خوب عمل می کنند.
آنها لاستیک نیمه برجسته دارند که برای زمینهای ناهموار مناسب هستند. در این دوچرخه ها شما بیشتر به سمت جلوی دوچرخه خم می شوید. آنها آیرودینامیکتر هستند و کار همسترینگ شما در این دوچرخه ها موثر تر خواهد بود. این دوچرخه ها برای مانورهای عمومی و یا دوچرخه سواری طولانی مناسب نیستند .
2- مشخصات دوچرخه تاشونده : این دوچرخه را می توان تا کرد و در یک کیسه جای داد . این دوچرخه برای افرادی که قصد سفر با دوچرخه دارند بسیار مناسب است. این دوچرخه ها بسیار سبک وزن و در عین حال محکم هستند.
3- مشخصات دوچرخه برقی : در این دوچرخه ها موتوری طراحی شده است که با باتری کار می کند و به شما در بالا رفتن از تپه ها کمک می کند . همچنین این دوچرخه ها میزان فشاری که شما به پدال وارد می کنید را توسط سنسوری که در آنها تعبیه شده است، محاسبه می کنند.
3- مشخصات دوچرخه تک دنده : این دوچرخه ها معمولا تنها یک دنده دارند و برای استفاده طولانی مدت و بیشتر در فضاهای شهری مورد استفاده قرار می گیرند.
انواع دوچرخه ها بر اساس راحتی :
3- مشخصات دوچرخه کامفورت:
تاکید این دوچرخه ها بر راحتی بیشتر است و این دوچرخه ها برای سواری در اطراف محله ها و پارکها و مسیرهای دوچرخه سواری ایده آل می باشند.
ویزگیهای این دوچرخه ها داشتن صندلی راحت، لاستیکهایی با قطر حدودی 26 اینچ و حالت نشستن راحت تر است.
4- مشخصات دوچرخه هیبرید:
این دوچرخه ها صندلی راحتی دارد و بدن در هنگام نشستن بر روی آنها حالت عمودی خود را حفظ می کند . در این دوچرخه ها برای چرخهای 26 اینچ از فرک و سیت پست 700 میلی متر استفاده می شود که راحتی بیشتری را به ارمغان می آورد. این دوچرخه ها انتخاب مناسبی برای رفتن به محل کار یا مدرسه و لذت بردن از محیط اطراف هستند.
نکته: هر دو نوع دوچرخه های کامفورت و هیبرید می توانند در انواع مدلهای دوچرخه بر اساس فضای استفاده وجود داشته باشند.