PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : کار دشوار ناواس برای شکستن رکورد ینس لمان



majid_mb
04-06-2016, 10:46 PM
کیلور ناواس تنها 133 دقیقه برای شکستن رکورد کلین شیت ینس لمان رد لیگ قهرمانان فاصله دارد.
http://forum.pnu-club.com/imported/2016/04/33.jpg








به گزارش "ورزش سه"، دروازه بان ارزشمند رئال مادرید تا پیش از بازی امشب برابر ولفسبورگ موفق شده 720 دقیقه دروازه خود را در لیگ قهرمانان بسته نگاه دارد و تنها 133 دقیقه با رکورد تاریخی ینس لمان فاصله دارد. لمان، دروازه بان آلمانی سابق آرسنال، سال 2006 موفق شده بود 853 دقیقه دروازه خود را بسته نگاه داشته و از این حیث در لیگ قهرمانان رکورددار شود؛ رکوردی که تا به امروز نیز دست نخورده باقی مانده است.

رئال مادرید امشب باید بازی رفت خود از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را در ورزشگاه فولکس واگن آرنا برابر ولفسبورگ برگزار کند و با توجه به آمار سبزپوشان آلمانی در بازی های خانگی، کیلور ناواس برای ثبت یک کلین شیتی دیگر کار ساده ای در پیش ندارد.

ولفسبورگ در 36 بازی خانگی اخیر خود تنها درشکست 2-0 برابر بایرن نتوانسته گلی به ثمر برساند. آنها متوسط 1.9 گل در خانه به حریفان خود زده اند و باید دید ناواس امشب موفق خواهد شد همچون مانوئل نویر دروازه خود را در فولکس واگن آرنا بسته نگاه دارد یا خیر. اگر چنین شود او در بازی برگشت تنها به 44 دقیقه برای رکوردشکنی نیاز خواهد داشت.