PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : زمان مناسب برای استفاده از بلاگ برای بازاریابی محتوا



shima_glk
12-06-2015, 12:02 PM
زمان مناسب برای استفاده از بلاگ برای بازاریابی محتوا




بر طبق نظر کارشناسان سئو، بلاگ و کامنت ها باعث افزایش ترافیک سایت، افزایش تعداد مخاطبان و نیز تثبیت موقعیت شما به عنوان ادمین و صاحب سایت شده و به فرم دهی پیام های شما در فضای مجازی کمک می نماید و گامی موثر در جهت بهینه سازی سایت خواهد بود.


زمان های نامناسب استفاده از بلاگ
در این حالت ها استفاده از بلاگ ایده نامناسبی در بازاریابی محتوا است و تلاشی کم اثر در سئو سایت خواهد بود.

1-خودتان صاحب و مالک بازار هستید.
بعضی از کمپانی ها چون آمازون به قدری در میان مردم شناخته شده اند که بلاگ کردن بابت این سایت ها تلاشی بی فایده است.

2-روش بهتری برای جلب مشتری و افزایش تعداد مخاطبین موردنظر داریم.
نکته قابل توجه در جذب و کسب مشتری نیاز متفاوت انواع کسب و کارها به استفاده از تکنیک های متفاوت است. گاهی جذب مشتریان از طریق تکنیک هایی غیر از بلاگ کردن سریعتر و موثرتر از استفاده از بلاگ است مانند زمانی که مشتریان همدیگر را از اخبار حراج و ... با اشتراک گذاری در ایمیل و شبکه های اجتماعی مطلع می سازند.


3-جالبترین موارد در کسب و کار شما محرمانه ترین موضوعات هستند.
گاهی بسته به نوع کسب و کار، بلاگ مطالبی در مورد نوع فعالیت جز خط قرمزها و ممنوع است. بنابراین بلاگ و نوشته در مورد مطالب غیر از حوزه فعالیت کاملا بی فایده و موردپسند مخاطب شما نخواهد بود.


4-سایت همیشه سرشار از محتواهای جدید است.
سایت هایی چون bbc به علت نوع طراحی سایت و داشتن مخاطبین وفادار نیاز به بلاگ ندارد، زیرا بازدیدکنندگان از وجود همیشگی اخبار و مطالب در این سایت و به روز بودن دائمی آن مطمئن هستند.

5--نوع تجارت و کسب و کار از نوع آنلاین نیست.
بعضی از مشاغل و کسب و کارها به دلیل پیروی از شیوه های قدیمی و عدم اعتماد به دنیای دیجیتال از طراحی وب سایت جهت معرفی محصولات خود به جهانیان سرباز زده و وارد دنیای آنلاین نشده و غیرآنلاین به کسب و کار می پردازند.

و اما زمانهایی که به استفاده از بلاگ توصیه می شود
1-ایجاد ترافیک در سایت (نقطه قوت در بهینه سازی وب سایت)
2-افزایش و گسترش مخاطبان
3-ارتباط و تعامل با مشتریان
4-اضافه کردن مواردی به بحث
5-آمادگی برای سرمایه گذاری در آینده