PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ایجاد اشتغال با دستور و روشهای سنتی محقق نمی شود



sunyboy
09-03-2015, 03:40 PM
به گزارش خبرنگار مهر (http://redirect.viglink.com?key=11fe087258b6fc0532a5ccfc9 24805c0&u=http%3A%2F%2Fwww.mehrnews.com)، عباسعلی درافشانی، ظهر پنجشنبه در جلسه کارگروه اشتغال استان که در استانداری برگزار شد  اظهار داشت: نگاه سنتی وروشهای قدیمی در حوزه اشتغال در شرایط کنونی جواب نمی دهد و باید رویکرد ما تعییر کند.
وی افزود: از مسئولان حوزه اشتغال انتظار داریم در جلسات آمارهای استانی را ارائه کنیم تا اطلاعات دقیقی از بیکاری و اشتغال و ظرفیت های موجود داشته باشیم و درست برنامه ریزی کنیم.
درافشانی بیان کرد: در خصوص بیکاری فارغ التحصیلان باید آمار افراد بومی و غیر بومی استخراج شود و با نشکیل کمیته های تخصصی برای رفع آن برنامه ریزی کرد.
http://pnu-club.com/imported/2015/09/104.jpg
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قزوین یادآورشد: باید از ظرفیت استان برای رفع بیکاری وایجاد اشتغال استفاده کرد و اگربخواهیم دراین مسیر موفق باشیم بایدهماهنگی مناسبی بین دستگاههای ذیربط ایجاد شود تا در یک دوره زمانی بتوانیم بخشی از نیازهای اشتغال را پاسخ دهیم.
ایجاد اشتغال دستوری نیست
وی بیان کرد: ایجاد اشتغال کاری علمی و تخصصی است و نیازمند جلب مشارکت سرمایه گزاری بخش خصوصی داخلی و خارجی است و نمی توان با دستور و ابلاغ شغل ایجاد کرد.
درافاشنی تصریح کرد: از مسئولان استان انتظار داریم موانع و مشکلات ایجاد اشتغال را به استانداری منعکس کنند تا اگر نیاز به پیگیری از سوی تمایندگان داشت اقدام لازم صورت گیرد.
در این جلسه در خصوص بخشودگی جرائم تسهیلات زلزله زدگان شهر آوج تصمیماتی گرفته شد.
     

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif