PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : استان زنجان یکی از قطب‌های زراعت چوب کشور است



sunyboy
09-03-2015, 01:50 PM
به گزارش خبرنگار مهر (http://redirect.viglink.com?key=11fe087258b6fc0532a5ccfc9 24805c0&u=http%3A%2F%2Fwww.mehrnews.com)، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران به توزیع نهال در ۱۰سال اخیر استان اشاره کرد و گفت: توزیع نهال ۱۰سال اخیر استان بیش از هفت میلیون اصله است که با داشتن بیش از ۱۷هزار هکتار جنگل دست‌کاشت یکی از قطب‌های زراعت چوب کشور است.
بهمن اسکندری در ادامه با اشاره به اجرای پروژه پخش سیلاب، افزود: در پخش سیلاب هشت پروژه اجرایی شده که قادر به کنترل ۱۳میلیون مترمکعب آب و نفوذ آن در سفره‌های آب زیرزمینی است و سه پروژه آبخیز شهری گاوازنگ، سلمانلو و قیدار نیز اجرایی شد.
اسکندری بیان کرد: احداث تعداد ۳۰۰ دستگاه سد خاکی در سطح استان را داشتیم که قادر به کنترل حدود ۵۰ میلیون مترمکعب آب است و اجرای عملیات آبخیزداری در سطح استان با حدود ۱۱درصد سطح پوشش همراه است.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با بیان اینکه بخشی از دلایل ایجاد چالش‌ها پایین بودن فرهنگ عمومی است، عنوان کرد: پایین بودن فرهنگ عمومی درخصوص اهمیت منابع طبیعی بخشی از دلایل ایجاد چالش‌هاست، همچنین کمبود و نارسایی‌های قوانین موجود نیز از دیگر دلایل است.
اسکندری با اشاره به تعداد کل پرسنل بخش حقوقی، اظهار کرد: تعداد کل پرسنل بخش حقوقی منابع طبیعی ۱۲ نفر و پرسنل رسمی و پیمانی ۶ نفر و پرسنل قرارداد مشاوره‌ای نیز ۶ نفر است که از ۱۱ پست سازمانی موجود حقوقی پنج پست بلاتصدی است.
وی دعاوی مطروحه در مراجع قضایی در سال ۹۳ را یادآور شد و افزود: تعداد کل دعاوی ۹۳۴ فقره و تعداد دعاوی حقوقی ۵۸۳ فقره و تعداد دعاوی کیفری ۳۵۱ فقره است که در طول سال ۹۳ به ازای هر کارشناس ۸۵۴ دعوا در مراجع قضایی مطرح شده است.
اسکندری با اشاره به لوایح و احکام قضایی در سال ۹۳ بیان کرد: تعداد کل دادخواست‌ها و لوایح تنظیمی هزار و ۱۰۵فقره بوده است.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif