PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : نبود توازن بین‌ آورده سرمایه‌گذار و تسهیلات چالش بخش تعاون است



sunyboy
09-02-2015, 07:20 PM
به گزارش خبرنگار مهر (http://redirect.viglink.com?key=11fe087258b6fc0532a5ccfc9 24805c0&u=http%3A%2F%2Fwww.mehrnews.com)، علیرضا تیغ‌ساز ظهر چهارشنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته تعاون برگزار شد با اشاره به حداقل میزان سرمایه برای ثبت‌نام یک شرکت تعاونی یک میلیون و ۵۰ هزار تومان است، ابراز داشت: این میزان سرمایه برای ثبت‌نام است و برای شروع به کار تعاونی نیاز به اعتبارات بیشتر در قالب آورده سرمایه‌گذاران و یا استفاده از تسهیلات بانکی است.
وی حداقل نیروی راه‌اندازی هر شرکت تعاونی را ۷ نفر عنوان کرد و افزود: در حال حاضر بر اساس قانون باید ۶۰ درصد از سرمایه مورد نیاز شرکت‌های تعاونی از محل تسهیلات بانکی تامین شود و ۴۰ درصد از سرمایه نیز باید توسط آورده سرمایه‌گذاران تامین شود.
معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان اضافه کرد: این در حالی است که در استان اصفهان میزان آورده سرمایه‌گذاران در تعاونی‌ها بیشتر از میزان دریافت تسهیلات بانکی است و این امر برای تعاونی‌های استان اصفهان چالش آفرین شده است.
وی همچنین در ادامه با انتقاد از روند توجه به کارگروهی در کشور گفت: در کشور فرهنگ کارگروهی وجود ندارد و وظیفه رسانه‌ها و فرهنگیان جامعه است که نسبت به ترویج فرهنگ کار گروهی اقدام کنند.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif