PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ۴۳ مورد تخلف بهداشتی از نانوایی‌های اردبیل گزارش شد



sunyboy
09-02-2015, 04:50 PM
به گزارش خبرنگار مهر (http://redirect.viglink.com?key=11fe087258b6fc0532a5ccfc9 24805c0&u=http%3A%2F%2Fwww.mehrnews.com)، سید حامد عاملی بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه جلسه کمیته بازرسی آرد و نان در گفتگو با خبرنگار مهر (http://redirect.viglink.com?key=11fe087258b6fc0532a5ccfc9 24805c0&u=http%3A%2F%2Fwww.mehrnews.com) تصریح کرد: کمیته بازرسی آرد و نان با هدف رسیدگی به تخلفات این حوزه فعالیت های خود را طی ماه های اخیر افزایش داده است.
وی افزود: در پنج ماهه نخست سال جاری ۱۷ هزار و ۴۶۶ مورد بازرسی توسط بازرسان سازمان و ۴۵۸ فقره بازرسی توسط بازرسان مجامع امور صنفی انجام و در مجموع ۸۲۹ فقره پرونده تشکیل شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از کشف ۸۸۲ فقره تخلف خبر داد و افزود: رقم ریالی این تخلفات ۶۷۹ میلیون و ۳۹۴ هزار و ۶۴۰ ریال است.
عاملی با بیان اینکه هزار و ۵۳۰ فقره بازرسی از گندم و سبوس انجام و دو فقره تخلف گزارش شده است، اضافه کرد: در عین حال سه هزار و ۷۰ فقره بازرسی از حوزه آرد انجام شده و ۶۰ مورد گزارش به ثبت رسیده است.
وی تصریح کرد: در حوزه نان نیز ۱۳ هزار و ۲۳۲ بازرسی انجام شده و در مجموع ۷۶۷  پرونده تخلف تشکیل شده است.
به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در پنج ماهه نخست سال جاری ۳۰۲ گزارش مردمی نیز مورد بررسی قرار گرفته و از این تعداد ۱۵۹ مورد تخلف شناسایی شده است.
عاملی با اذعان به انجام ۱۶۳ مورد کشت مشترک ادامه داد: بررسی تخلفات نشان می دهد در گرانفروشی آرد شش مورد و در گرانفروشی نان ۱۰۵ مورد تخلف انجام شده است.
وی با تاکید به ثبت ۳۱۲ مورد کم فروشی اضافه کرد: یک مورد احتکار  در آرد گزارش شده و در عین حال تخلفی در خصوص تقلب گزارش نشده است.
وی در خصوص عرضه خارج از شبکه به ۳۷ مورد تخلف در حوزه آرد و دو مورد تخلف در گندم و سبوس اشاره کرد و متذکر شد: در عین حال یک مورد عرضه خارج از شبکه در بخش نان نیز به ثبت رسیده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از دیگر تخلفات ثبت شده به ۲۲ مورد ثبت نشدن قیمت، شش مورد امتناع از عرضه کالا و ۴۱ مورد نداشتن پروانه کسب اشاره کرد و افزود: ۴۳ مورد تخلف بهداشتی نیز به تائید رسیده است.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif