PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : پایانه کانتیتری بندری نگین تا ۸۸۰ روز دیگر تکمیل می‌شود



sunyboy
08-31-2015, 11:10 PM
به گزارش خبرنگار مهر (http://redirect.viglink.com?key=11fe087258b6fc0532a5ccfc9 24805c0&u=http%3A%2F%2Fwww.mehrnews.com)، محمد راستاد بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران به تلاش‌های صورت‌گرفته برای توسعه زیرساخت‌های بندری در استان بوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: هم‌اکنون ۱۱ درصد از تخلیه و بارگیری کانتینری کشور در بندر بوشهر انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه بندر بوشهر دارای رتبه دوم کشور در زمینه تخلیه و بارگیری کانتینر است، اضافه کرد: بندر بوشهر دارای ۶۰ هکتار مساحت است و دو کیلومتر نیز طول اسکله است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه تکمیل زیرساخت‌های بندری بوشهر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، ادامه داد: به‌منظور بهبود فعالیت‌های تخلیه و بارگیری کالا و کانتینر، فضای بندری بوشهر افزایش می‌یابد.
وی با اشاره به اینکه بندر بوشهر برای پذیرش کشتی‌هایی با ظرفیت بالای ۵۰ هزار تن طراحی شده است، بیان کرد: با دو شرکت معتبر کشتیرانی برای رونق بیشتر بندر بوشهر مذاکراتی را داشته‌ایم.
راستاد با اشاره به ساخت پایانه کانتیتری مجتمع بندری نگین، افزود: عملیات ساخت پایانه کانتیتری مجتمع بندری نگین با سرمایه‌گذاری دو هزار و ۸۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه ۸۸۰ روز دیگر تا بهره‌برداری از پایانه کانتینری مجتمع بندری بوشهر باقی مانده است، خاطرنشان کرد: ساخت این پایانه ظرفیت بندری بوشهر را به دو برابر افزایش خواهد داد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر مساحت این پایانه را ۳۰ هکتار عنوان کرد و گفت: افزایش ظرفیت حمل و نقل کانتینتری از مهمترین اهداف اجرای این پروژه است.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif