PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : اعلام اسامی قبول شدگان آزمون تاسیس شرکت‌های حمل و نقل



sunyboy
08-31-2015, 12:50 PM
به گزارش خبرگزاری مهر (http://redirect.viglink.com?key=11fe087258b6fc0532a5ccfc9 24805c0&u=http%3A%2F%2Fwww.mehrnews.com)، محمدجواد عطرچیان مدیركل دفتر ترانزیت و پایانه‌های مرزی با بیان این خبر اظهار داشت: اسامی ۸۴ نفر از پذیرفته‌شدگان بیستمین دوره آزمون تاسیس شركت‌های حمل‌و‌نقل بین‌المللی از سوی دفتر ترانزیت و پایانه‌های مرزی اعلام و از تاریخ ۱۰ شهریور ماه سال‌جاری از طریق ادارات كل حمل‌ونقل و پایانه‌های سراسر كشور قابل دسترس است.
وی افزود: شركت‌كنندگان همچنین می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی آزمون در سایت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به اطلاعات و دریافت كارنامه خود دسترسی پیدا كنند.
مدیرکل دفتر تعرفه و ترانزیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، تصریح كرد: باتوجه به افزایش تعداد متقاضیان تاسیس شركت حمل و نقل بین‌المللی كالا در دوره‌های اخیر، ظرفیت پذیرش متقاضیان افزایش یافته و باتوجه به تعدد درخواست‌های داوطلبان، بیست و یكمین دوره آزمون تاسیس شركت‌های حمل و نقل بین‌المللی كالا نیز در اسفند ماه سال‌جاری برگزار می‌شود. از این رو داوطلبانی كه موفق به احراز حد نصاب قبولی در این دوره نشده‌اند و متقاضیان واجد شرایط جدید می‌توانند باتوجه به فرصت باقی‌مانده و منابع معرفی شده، نسبت به آمادگی جهت شركت در آزمون بعدی اقدام کنند.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif