PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : واحد صنعتی روغن کشی کنجد در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون افتتاح شد



sunyboy
08-31-2015, 12:50 PM
به گزارش خبرنگار مهر (http://redirect.viglink.com?key=11fe087258b6fc0532a5ccfc9 24805c0&u=http%3A%2F%2Fwww.mehrnews.com)، فرماندار شهرستان مرزی تایباد صبح دوشنبه در حاشیه بهره برداری این واحد صنعتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این واحد روغن کشی در قالب شرکت تعاونی و با اعتبار یک میلیارد و سیصد میلیون تومان راه اندازی شده است.
حسین شرافتی راد گفت: این واحد در زمینی به مساحت ۷۰۰ مترمربع به عنوان بزرگترین واحد مکانیزه شرق کشور محسوب می شود که از مرغوب ترین دانه های کنجد بوجاری شده افغانستان پس از انجام بوجاری مجدد روغن گیری به روش پرس سرد انجام می دهد.
وی افزود: در این واحد روغن کشی از ۵ تن کنجد دو تن روغن تولید می شود و با راه اندازی فاز اول آن برای پنج نفر اشتغالزایی ایجاد شده است.
وی ادامه داد: همچنین با هدف تامین برق شهرک مرزی افغانستان و تامین برق مورد نیاز مشترکان شهرک صنعتی و اصلاح ولتاژ شبکه فشار متوسط خط ۱۳۲ کیلو ولت تغذیه پست موبیل دوغارون نیز در هفته دولت به بهره برداری رسید.
شرافتی همچنین از بهره برداری خط تولید شرکت تعاونی تولید فرآوری و بسته بندی قند در شهرک صنتعی تایباد به عنوان سایر پروژه های افتتاحی در این هفته خبر داد و افزود: این واحد صنعتی در زمینی به مساحت  ۵ هزار و ۶۶۶ متر مربع و با زیر بنای ۴۳۰متر راه اندازی شده است.
وی بیان کرد: برای راه انداری این واحد ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است که سیصد میلیون تومان آن آورده سهامداران و ۲۰۰ میلیون تومان تسهلات بانکی است.
وی افزود: این واحد با ظرفیت تولید یک هزار کیلیو قند در ساعت و برای ۵ نفر اشتغالزایی داشته است.
 

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif