PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : وین رونی بالاتر از حد انتظار ظاهر شد؛ ۳ گل در یک بازی



sunyboy
08-28-2015, 06:04 AM
به گزارش خبرگزاری مهر (http://redirect.viglink.com?key=11fe087258b6fc0532a5ccfc9 24805c0&u=http%3A%2F%2Fwww.mehrnews.com)، وین رونی چهارشنبه شب نشان داد چه جایگاهی در تیم شیاطین سرخ پوش دارد. او درست زمانی که تیمش به او نیاز داشت، دوباره درخشید.
کاپیتان باشگاه یونایتد با هت تریک در بازی دیشب نقش مهمی در برد چهار بر صفر تیمش مقابل بروژ بلژیک داشت.
رونی پس از بازی گفت: می‌دانم تمام کننده هستم و اگر شانس بیاورم می‌توانم گل بزنم. اتفاقی که امشب در زمین افتاد همین بود. شانس آوردم و گل زدم. چیز دیگری نبود. اما از این شانس‌ها بهد خوبی استفاده کردم. 
بروژ در بازی با من یونایتد هیچ شباهتی به تیمی نداشت که در بازی قبلی‌ یعنی بازی رفت بود.  این تیم هر چند با شکست ۳ بر یک از اولدترافورد خارج شد، اما خوب ایستادگی کرد.
اما در واقع باید گفت این توانایی رونی بود که موقعیت‌ها را به گل بدل کرد و گل اولش را با یک ضربه چیپ روانه دروازه ساخت. این توانایی و استیل نشان داد که او واقعا یک تمام کننده است . رونی در حالی که در فصل ۱۱-۲۰۱۰ بهترین نمایشش را ارائه کرد بار دیگر در بازی دیشب خوش درخشید.
 فن‌خال گفت: همیشه به او اعتمادی را که یک بازیکن به آن نیاز دارد، نشان داده‌ام. اما فکر می‌کنم وین از توانایی هوشی خیلی بالایی برخوردار است و با سطح متفاوت فوتبالش می‌تواند همه چیز را عوض کند.
سرمربی منچستر یونایتد افزود: اما هنوز راه درازی برای او و تیم پیش روست. من برایش خیلی خوشحالم.
دو تیم بروژ و منچستریونایتد، دیشب در ورزشگاه جان بریدلستادیون شهر بروژ به مصاف یکدیگر رفتند و یونایتد که بازی رفت را با پیروزی به پایان رسانده بود، در نهایت با نتیجه ۷ بر یک از این دو دیدار بیرون آمد.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif