PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : روند ساخت پروژه‌های بزرگراهی استان بوشهر سرعت می‌گیرد



sunyboy
08-13-2015, 01:00 PM
به گزارش خبرنگار مهر (http://redirect.viglink.com?key=11fe087258b6fc0532a5ccfc9 24805c0&u=http%3A%2F%2Fwww.mehrnews.com)، سید محمدحسن باستی صبح پنجشنبه در بازدید از پروژه‌های بزرگراهی استان بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی به منظور توسعه محورهای بزرگراهی استان بوشهر صورت گرفته است و در این راستا چند طرح مهم در استان در دست اجرا است.
وی ادامه داد: در جریان سفر سال گذشته رئیس جمهور و هیئت دولت به استان بوشهر چند طرح بسیار مهم در استان مصوب شد که بخش عمده این طرح‌ها مربوط به محورهای بزرگراهی استان بود.
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر یکی از طرح‌های مهم حوزه راه‌های استان را محور گناوه - دیلم عنوان کرد و افزود: اعتبارات مناسبی برای ساخت باند دوم این مسیر اختصاص یافته است که تلاش داریم تا روند ساخت آن سرعت بگیرد.
وی همچنین از افزایش ساعت کاری نیروهای اجرای پروژه باند دوم محور گناوه - دیلم خبر داد و بیان کرد: باند دوم این مسیر تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
باستی در ادامه از تسریع در ساخت قطعات جدید بزرگراه بوشهر - دیر خبر داد و اضافه کرد: ساخت بزرگراه اهرم - برازجان - گناوه نیز یکی از محورهای مهم بزرگراهی استان است که امسال بخش قابل توجهی از آن تکمیل می‌شود.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif