PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : وزیر جهاد کشاورزی مشکلات کشاوزان ورامین را مورد بررسی قرار داد



sunyboy
08-13-2015, 11:50 AM
به گزارش خبرنگار مهر (http://redirect.viglink.com?key=11fe087258b6fc0532a5ccfc9 24805c0&u=http%3A%2F%2Fwww.mehrnews.com)، صبح پنج شنبه محمود حجتی  وزیر جهاد کشاورزی در ادامه سفر یکروزه خود به شهرستان های جنوب شرق استان تهران به همراه جمعی از مسئولان کشوری و استانی وارد شهرستان ورامین شد.
حجتی به منظور افتتاح یک مرکز بزرگ دامپروری در شهرستان ورامین و بازدید از یک مرکز پرورش گل به دیار ۱۵ خرداد سفر کرده و در جریان این سفر به مشکلات و دغدغه های کشاورزان و دامپروران ورامینی نیز رسیدگی می کند.
شهرستان ورامین قطب کشاورزی و دامپروری در استان تهران محسوب می شود که علاوه بر تأمین نیازهای منطقه، بخش عمده ای از نیازهای پایتخت نشینان را نیز تأمین می کند.
محمد حسین تاجیک در گفتگو با خبرنگار مهر (http://redirect.viglink.com?key=11fe087258b6fc0532a5ccfc9 24805c0&u=http%3A%2F%2Fwww.mehrnews.com) اظهار داشت: شهرستان ورامین از پتانسیل وظرفیت های بسیار بالایی در بخش کشاورزی و دامپروری برخوردار است به طوری که این شهرستان هم اکنون یکی از قطب های کشاورزی و دامی محسوب می شود.
رییس جهاد کشاورزی شهرستان ورامین با اشاره به فعالیت بیش از دو هزار واحد دامپروری در منطقه ورامین افزود: دو هزار واحد دامپروری در این منطقه مشغول به فعالیت هستند که با تلاش و همت دامپروران ورامینی در سال گذشته بیش از ۲۸۰ هزار تن گوشت قرمز تولید و روان بازار کردند.
وی ادامه داد: گوشت قرمز تولید شده در شهرستان ورامین علاوه بر تأمین نیازهای منطقه به استان های مختلف نیز ارسال می شود که این امر نشان دهنده پتانسیل و ظرفیت این منطقه است.
این مسئول اضافه کرد: شهرستان ورامین علاوه بر تولید گوشت قرمز در تولید محصولات لبنی نظیر شیر نیز جایگاه ویژه ای را در استان تهران دارد و بخشی از تولیدات لبنی این شهرستان به استان های دیگر ارسال می شود.
وی با اشاره به موفقیت شهرستان ورامین در تولید محصولات کشاورزی بیان داشت: شهرستان ورامین از دیرباز در تولید محصولات کشاورزی دارای جایگاه مهمی در استان تهران بود و امروز نیز با علمی شدن کشاورزی و استفاده از ابزارهای مدرن شاهد افزایش برداشت محصولات کشاورزی در برخی حوزه ها هستیم.
تاجیک تأکید کرد: با تلاش کشاورزان شهرستان ورامین در سال گذشته بیش از ۶۹۰ هزار تن انواع محصولات زراعی در این شهرستان تولید شد.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif