PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : عدالت، رفاه و توسعه در سایه امنیت تحقق می یابد



sunyboy
08-05-2015, 01:18 PM
به گزارش خبرنگار مهر (http://www.mehrnews.com)، سردار حسین اشتری صبح چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: باید با تمام توان به دنبال ارتقای و آرامش و امنیت باشیم چرا که امنیت اگر نباشد ارتقای عدالت، رفاه، معیشت و توسعه هم عمل نخواهد شد.
وی ادامه داد: امروز احساس امنیت بسیار مهم است، وقتی امنیت ارتقا پیدا کند احساس امنیت هم افزایش می یابد به نحوی که در برخی از موارد احساس امنیت از خود امنیت هم بالاتر است و امروز این احساس امنیت در کشور کاملا ملموس است.
فرمانده ناجا با بیان اینکه مردم شریف استان مرکزی شایسته امنیت پایدار و آرامش هستند، اظهار داشت: در کنار وحدت بین مردم و مسئولین، آرامش و امنیت خواهیم داشت و با داشتن مدیران لایق هر مشکلی را می توان پشت سر گذاشت.
سردار اشتری افزود: به برکت خون شهدا و مجاهدت های رزمندگان و رهنمودهای حکیمانه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، نیروی انتظامی توانسته در کشور امنیت و آرامش را برقرار کند.
وی با اشاره به توطئه هایی که در چند دهه اخیر برای ایران به وجود آمده است، گفت: دلیل گذر موفق از تمام این توطئه ها وحدت در حول محور رهبری است.
اشتری ادامه داد : امروز با رهنمودهای رهبر فرزانه و همچنین وجود وحدت و همدلی، مشکلات را پشت سر گذاشته ایم و شاهد شکوفایی توسعه و امنیت در کشور هستیم.
فرمانده نیروی انتظامی یادآور شد: نیروی انتظامی باید در صف اول دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران باشد و امروز به لطف خداوند و رهنمودهای مقام معظم رهبری و همتی که فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی دارند در کنار مردم آماده خدمت گذاری بی منت به این مردم هستیم.
اشتری بیان داشت: نیروی انتظامی باید بتواند از فرصت های به دست آمده برای امنیت و آرامش در مملکت تلاش کند و اقتدار توام با رافت و عدالت را در جامعه گسترش دهد و با کسانی که مخل نظم جامعه هستند، برخور کند.
وی افزود: نیروی انتظامی حافظ دستاوردها و ارزش های انقلاب است و هر جا که به این نظام و ارزش های آن خدشه وارد شود نیروی انتظامی با اقتدار کامل وارد خواهد شد تا از امنیت و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی صیانت کند.
در پایان این مراسم سرهنگ کیومرث عزیزی به عنوان فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی برای مدت سه سال منصوب شد و از خدمات سردار عزیزالله ملکی فرمانده پیشین نیروی انتظامی استان مرکزی قدردانی شد.
This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.