PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : كمك ۳۶ ميليارد ريالي حاميان به ايتام تحت حمایت کمیته امداد تهران



sunyboy
04-28-2015, 03:40 PM
به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا شاهجاني اظهار داشت: حاميان نيكوكار همه ساله  با هدف دلجويي و تقسيم شادي هاي خود در ديداري چهره به چهره  از فرزندان معنوي خود ديدار مي كنند.
وي افزود: رسيدگي و كمك به نيازمندان و به خصوص ايتام در دين مبين اسلام مورد تأكيد ويژه قرار گرفته است.
معاون حمايت و سلامت خانواده كميته امداد استان تهران با اشاره به كمك هاي نقدي و غيرنقدي حاميان نيكوكار گفت:خيرين نيكوكار در ديدار از فرزندان معنوي خود، ضمن تفقد و دلجويي از آنان به رسم ترويج سنت حسنه انفاق و نيكي در اقدامي خداپسندانه ۸  ميليارد و ۴۴۵ ميليون و ۲۰۴ هزار و ۶۰۰ ريال به صورت نقدي و غيرنقدي اهداء نمودند.
وي تصريح كرد: همچنين ۲۷ ميليارد و ۹۷۸ ميليون و ۵۵۵ هزار و ۷۰۱ ريال در قالب سبد عيدانه به صورت نقدي و غيرنقدي توسط حاميان اكرام و محسنين، اصناف و حاميان حقوقي اهداء و  ميان خانواده هاي  ايتام و محسنين تحت حمايت توزيع شد.
شاهجاني مجموع كمك هاي اهدايي حاميان نيكوكار، اصناف و ساير خيرين نيكوكار را در راستاي اجراي طرح شوق ديدار و برنامه سبد عيدانه سال نو ۳۶ ميليارد و ۴۲۳ ميليون و ۷۲۰ هزار و ۳۰۱ريال ذكر كرد.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif