PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : پیروزی تیم والیبال زیر ۲۳ سال ایران برابر قزاقستان



sunyboy
04-26-2015, 10:20 PM
به گزارش خبرنگارمهر، تیم ملی زیر۲۳سال ایران وتیم ملی زیر۲۳ سال قزاقستان ازساعت ۱۵ و۳۰ دقیقه درچارچوب رقابت های قهرمانی زیر۲۳ سال آسیای مرکزی در سالن سید رسول حسینی به مصاف هم رفتند و شاگردان پیمان اکبری توانستند در سه ست متوالی با امتیازهای ۲۵بر۱۴، ۲۵بر۲۳و۲۵ بر۲۱ قزاق ها را مغلوب کنند.
مصطفی باقری، پوریا فیاضی، رسول شهسواری، محمدجوادمعنوی نژاد، محمدفلاح، جوادحسین آبادی و سجاددهنوی یاران پیمان اکبری در این بازی بودند و داوود نافعی وعلیرضا قریب به عنوان داوران اول ودوم قضاوت این بازی را برعهده داشتند.
محمدداورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران وحبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در سالن سید رسول حسینی حضور داشتند واین بازی را از نزدیک تماشا کردند.
در این دیدار که بیش از ۸۰۰ هوادار درسالن حضورداشتند و تیم ایران را در این بازی تشویق می کردند، رسول شهسواری وپوریا فیاضی بهترین بازی را به نمایش گذاشتند.
دیدار دو تیم مازندران و تیم ملی جوانان ایران نیز تا دقایقی دیگر آغاز خواهد شد.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif