PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : جشنواره گردشگری سفر به دشت شقایق کالپوش برگزار می شود



sunyboy
04-26-2015, 10:20 PM
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان های شاهرود و میامی، حمید رضا حسنی با اشاره به برگزاری جشنواره گردشگری سفر به دشت شقایق کالپوش برای هشتمین سال متوالی اظهار داشت: این جشنوراه در شهرستان میامی روز جمعه ۲۵ اردیبهشت ماه جاری برگزار خواهد شد.
وی برپایی این جشنواره را از موفق ترین جشنواره های گردشگری در استان سمنان دانست که با توجه به همکاری خوب مردم فرهیخته بخش کالپوش همه ساله بر تعداد بازديدکنندگان آن افزوده مي‌شود.
رئیس اداره ميراث ‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري شهرستان شاهرود افزود: بازدید از مناطق نمونه گردشگری دشت شقایق ها، جنگل دشت شاد، جنگل و آبشار نام نیک و دیگر جاذبه های طبیعی منطقه کالپوش از برنامه های این جشنواره در کنار عرضه صنایع دستی، سوغات، موسیقی محلی وچوب بازی به شمار می رود.
حسنی با یادآوری اینکه بخش کالپوش در فاصله ۱۴۰ کیلومتری شمال شهر میامی واقع است افزود: این منطقۀ سرسبز و خوش آب و هوا با ۱۴ هزار هکتار جنگل، ۳۰ هزار هکتار مرتع و ۳۴ هزار هکتار مزارع زیر کِشت با بارندگی کافی و اراضی مستعد برای کشاورزی و جنگلداری، در فصل بهار با دشت های مملو از گل شقایق، در شهریور ماه با گل های آفتابگردان و مناظر زیبا پذیرای گردشگران است.
علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند برای ثبت نام به دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی شاهرود مراجعه کنند.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif