PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : یک چینی سرمربی تیم ملی ووشو بانوان شد



sunyboy
04-26-2015, 02:00 PM
به گزارش خبرنگار مهر، با منتفی شدن حضور "پانگ يان" سرمربی موفق تیم ملی ووشو بانوان ین فدراسیون از همان زمان مذاکرات خود را با  انجمن ووشوی چین آغاز کرد و در نهایت از میان چند مربی که از سوی چینی ها معرفی شده بود  "ژانگ یو جیه" به عنوان سرمربی تیم بانوان ایران انتخاب و معرفی شد.
این چینی علاوه بر قهرمانی جهان و جام جهانی، از سال 2009 هدایت تیم استان خنان چین را برعهده داشته و قهرمانان زیادی را معرفی کرده است. وی هدایت تیم ووشوی جوانان و بزرگسالان بانوان ایران را برای حضور در مسابقات آسیایی چین و جهانی اندونزی برعهده خواهد داشت. 
"ژانگ یو جیه" بامداد جمعه هفته جاری وارد تهران خواهد شد و  تا پایان مسابقات جهانی بزرگسالان با فدراسیون ووشو قرارداد دارد. 
رقابت های قهرمانی جوانان آسیا مردادماه سال جاری در چین و مسابقات قهرمانی جهان بزرگسالان، آبان ماه در اندونزی برگزار می شود.

"پانگ یان" چینی  به مدت هفت سال هدایت تیم های جوانان و بزرگسالان زنان ایران را برعهده داشت و عملکرد خوبی را از خود برجای گذاشت اما پس از بازیهای آسیایی 2014 اینچئون و برای ادامه تحصیل به چین بازگشت.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif