PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ضرورت ارتقا همکاری آموزش و پرورش با فدراسیون تنیس



sunyboy
04-26-2015, 05:17 AM
به گزارش خبرنگار مهر، احسان باقری بعد از ظهر شنبه در جمع اصحاب رسانه تصریح کرد: ورزش تنیس ورزشی چند بعدی و برخوردار از جنبه های تفریحی، همگانی، قهرمانی و حرفه ای است.
وی با تاکید به قابلیت پیاده سازی تنیس در اغلب مناطق، به ضرورت همکاری آموزش و پرورش با هدف توسعه این ورزش در مناطق تاکید کرد.
دبیر فدراسیون تنیس روی میز با اذعان به الزام ورزش برای پایه چهارم در مدارس، گفت: با این وجود به دلیل محدودیت منابع توسعه این ورزش مغفول مانده است.
باقری از طرح پیشنهاد ۶۰ میلیارد ریالی به عنوان بودجه فدراسیون تنیس روی میز خبر داد و اضافه کرد: هر قدر بودجه تخصیصی رقم بالایی داشته باشد شانس موفقیت ما  در پیاده سازی برنامه ها بیشتر است.
وی تعداد ورزشکاران سازمان یافته تنیس روی میز کشور را ۲۲ هزار نفر عنوان کرد و گفت: ایران در مقام ۳۷ تیمی بود اما در حال حاضر به مقام ۲۹ دست یافته است.
این مسئول صعود به رتبه زیر ۲۵ را از جمله سیاست های فدارسیون خواند و اضافه کرد: در صورتی که بتوان رتبه کشور را به ۲۴ رساند در دسته یک تنیس قرار خواهیم گرفت.
دبیر فدارسیون تنیس روی میز با اعزام تیم ملی به مسابقات جهانی چین، اعزام بعدی را مسابقات غرب آسیا جوانان در قزاقستان در دو بخش خواهران و برادران عنوان کرد.
باقری گفت: اعزام بعدی به لهستان خواهد بود که رقابت هایی ویژه جوانان و نوجوانان است و در نهایت در شهریور ما اعزام به مسابقات آسیایی جوانان و نوجوانان برنامه ریزی شده است.
 

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif