PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ۳۰ درصد خطوط انتقال آب روستاهای خراسان شمالی فرسوده است



sunyboy
04-25-2015, 08:20 AM
رسول زیبایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در حال حاضر ۳۰ درصد شبكه توزیع و خطوط انتقال آب در سطح روستاهای خراسان شمالی فرسوده و نیازمند اصلاح و بازسازی است.
وی افزود: بالا بودن درصد فرسودگی شبكه های آب رسانی، میزان وقوع اتفاقات از قبیل شكستگی لوله ها در سطح روستاهای تحت پوشش این شركت را افزایش می دهد.
به گفته این مسئول سال گذشته ۱۱ هزار و ۶۵۸ فقره اتفاق در سطح روستاهای استان رفع شد كه با رفع اتفاقات میزان هدر رفت آب شرب در شبكه ها نیز كاهش قابل توجهی داشت.
زیبایی تصریح كرد: تعداد اتفافات رخ داده در تابلوهای برق شركت آبفار استان ۳۵۲ مورد و تعداد اتفاقات رخ داده در دستگاه های پمپاژ تاسیسات آبی ۱۶۶ مورد بوده كه به همت كاركنان شركت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی رفع شده است.
وی در خصوص اقدامات انجام شده شركت آبفار استان جهت مقابله با بحران كم آبی در سطح روستاها طی سال گذشته افزود: پارسال در جهت رفع كمبود آب شرب در روستاهای خراسان شمالی ۱۶ حلقه چاه با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال حفر شد.
زیبایی گفت: از این تعداد، ۹ حلقه چاه تجهیز و سه حلقه چاه نیز در روستاهای پیره پسكن و جعفرآباد از توابع شهرستان فاروج و روستای عمارت در شهرستان اسفراین در دست تجهیز است.
وی اضافه كرد: در صوت تامین اعتبار چهار حلقه چاه حفر شده در مجتمع چمران شهرستان جاجرم، پرسه سو در شهرستان راز و جرگلان، ورقی در شهرستان شیروان و مجتمع گریوان در شهرستان بجنورد نیز تجهیز می شوند.
معاون نظارت بر بهره برداری شركت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی تصریح كرد: به منظور رفع مشكل كمبود آب شرب در ۱۴۸ روستای این استان با ۲۲ هزار و ۹۴۷ خانوار، مقدار ۱۱۶ هزار و ۳۴۶ متر مكعب آب توسط ۲۴ هزار و ۶۹۶ سرویس تانكر حمل و توزیع شد.
وی گفت: سال گذشته آب شرب ۱۰۶ روستای خراسان شمالی با جمعیت ۶۳ هزار و ۱۷۰ نفر، به صورت دائم توسط تانكر سیار تامین شد.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif