PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : تلاش اصلی استاد قندی تخصصی کردن روزنامه نگاری بود



sunyboy
04-23-2015, 10:00 PM
سید رضا نقیب السادات استاد علوم ارتباطات اجتماعی و از شاگردان زنده یاد حسین قندی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جایگاه قندی در مطبوعات ایران گفت: دکتر قندی در حوزه مطبوعات یک روزنامه نگار حرفه ای بود که سال ها کمک کرد تا مطبوعات ایران وارد حوزه های تخصصی شود. تلاش ایشان در جهت تخصصی کردن روزنامه نگاری بود و در این عرصه زحمات زیادی کشید.
وی افزود: استاد قندی پس از تاسیس دانشکده علوم ارتباطات اجتماعی در کنار دانشکده علوم اجتماعی در دانشگاه علامه طباطبایی، حدود سال 65 به صورت تخصصی و جدی وارد امر تدریس و آموزش روزنامه نگاری به شکل حرفه ای شد و درس هایی مانند گزارش عملی، روزنامه نگاری تخصصی و ویراستاری و مدیریت اخبار را تدریس می کرد.
نقیب السادات تصریح کرد: استاد قندی تلاش زیادی صورت داد تا بتواند در عرصه آموزش تخصصی حرفه روزنامه نگاری نقش آفرینی کند و با توجه به فعالیت های مطبوعاتی که در این حوزه ها داشت، توانست با دانشجویان این عرصه و روزنامه نگاران حرفه ای ارتباط خوبی برقرار کند و جایگاه خوبی را نیز در عرصه تدریس رشته روزنامه نگاری به دست بیاورد.
این استاد رشته علوم ارتباطات اجتماعی با اشاره به سوابق زنده یاد قندی در دو روزنامه پرتیراژ سال های نخست پیروزی انتقلاب اسلامی یعنی کیهان و اطلاعات و مسئولیت وی در شورای تیتر آنها، نقش و اثرگذاری او را در بهبود این حوزه تخصصی یعنی تیتر در مطبوعات ایران یادآور شد و گفت: واقعیت این است که خلا و فقدان استاد قندی، لطمه زیادی به عرصه فعالیت مطبوعاتی وارد می کند. استاد قندی سال ها برای ارتقای سطح آموزش رشته روزنامه نگاری در ایران تلاش و چندین کتاب مرجع در این خصوص تالیف کرد.
 
 
 

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif