PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : فرهنگ تولید استاندارد در کشور نهادینه شود



sunyboy
04-23-2015, 11:20 AM
به گزارش خبرنگار مهر، محمد وکیلی صبح پنج شنبه در دیدار با سردار عزیزی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در محل استانداری سمنان یکی از بزرگترین رسالتهای بسیج را فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: ورود بسیج سازندگی در بحث اقتصاد مقاومتی به عنوان موتور محرک اقتصاد می تواند بسیار مثمر ثمر باشد.
وی گفت: بسیج سازندگی باید بخش هایی که مغفول واقع شده را شناسایی کند و در جاهایی که نیازمند کمک و حمایت میدانی است از آنان حمایت کند.
استاندار سمنان بحث آموزش را در این خصوص بسیار مهم برشمرد و گفت: آموزش هم هزینه را پائین می آورد و هم رقابت در تولید ایجاد می کند.
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور نیز در این دیدار از اجرای بیش از ۱۱۰ هزار پروژه عمرانی محرومیت زدایی در کشور از سوی این سازمان خبر داد  و افزود: در اجرای این پروژه ها از تمام ظرفیت های بسیج و ظرفیت های عمومی استفاده خواهد شد.
سردار ابراهیم عزیزی با اشاره به اینکه این پروژه ها در مجموع خدمات عمومی را به مردم ارائه می کند گفت: پروژه های محرومیت زدایی بسیج سازندگی شامل مواردی مانند مدرسه سازی، احداث راه روستایی، مرکز بهداشت حسینیه و مساجد بوده است.
وی با اشاره به اینکه عمده جمعیت کشور را نیروهای جوان تشکیل می دهند افزود: باید تلاش شود تا عنصر ارزشمند جوانی با اراده های اعتقادی در عرصه پیشرفت کشور نقش آفرینی کند.
رئیس سازمان بسیج سازندگی در خاتمه با تاکید بر ایجاد فرصت به جوانان کشور برای سازندگی ایران اسلامی تصریح کرد: اگر جوانان در نظام جمهوری اسلامی فرصت داشته باشند و در عرصه های مختلف توسعه کشور ورود پیدا کنند نقش آنان در توسعه کشور را بیشتر درک خواهیم کرد.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif