PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : برترین‌های تیم ووشو جوانان ایران مشخص شدند



sunyboy
04-22-2015, 04:00 PM
به گزارش خبرنگار مهر، این رقابتها روز چهارشنبه در محل آکادمی فدراسیون ووشو برگزار و در نهایت 30 ووشوکار به اردوی تیم جوانان ایران در هر دو بخش تالو و ساندا راه پیدا کردند. این مسابقات در نوبت صبح به مسابقات بخش ساندا اختصاص داشت که در نهایت 16 نفر جواز حضور در اردو را کسب کردند.
روح الله بامداد، ابوالفضل اسدی، امیرحسین نصرتی، محمد بیگدلی، علی خورشیدی‌ربیع، سامان پورباقری، آرمین افراز ملک‌رودی، حسین شاهرخی، احمد سپه‌وند، محمد مهرپاک، مهدی پوریامهر، فردین هوشنگی، عادل نجفی، یوسف صبری ابی بیگلو، سجاد پورجهانی و مرتضی رئیسی نفراتی هستند که در بخش ساندا تمرینات خود را از امروز آغاز می‌کنند.
در مسابقات نوبت عصر رقابتهای بخش تالو برگزار شد که شاهین بنی طالبی، محمدرضا جعفری، امیرمحمد نژادلر و محمدصالح کاظمی در رده نونهالان، طاها بدیعی، محمدعلی مجیری، عرفان صفرپور و سیدمحمد حسینی در رده نوجوانان و مهدی مختارپور، امیرحسین سلطانی، محمدامین تیموری، مجید حسنلو و حسین رحمانی در رده جوانان که به عنوان نفرات برتر در فرم های مختلف راهی اردوی آماده سازی شدند. 
این نفرات در اردوی شبانه روزی تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی تا دو هفته آینده ادامه خواهند داد. تیم ووشو جوانان ایران مردادماه در مسابقات قهرمانی آسیا به مبزبانی چین شرکت خواهد کرد. 

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif