PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ستاد ساماندهی امور جوانان لرستان امسال از بی برنامگی خارج می شود



sunyboy
04-21-2015, 01:00 AM
به گزارش خبرنگار مهر، علی یاور عزیزپور عصر امروز دوشنبه در جلسه کارگروه اجتماعی - فرهنگی استان اظهار داشت: کمیته ورزش و نهادهای مدنی در نظر دارد برای سال 94 جلسات را به طور هماهنگ و در چهارشنبه آخر هرماه برگزار کند.
وی با بیان اینکه یک اتاق فکر برای حوزه ورزش و جوانان ایجاد شده است عنوان کرد: در شش ماهه دوم سال 93 یک سری بازدیدها از شهرستان های مختلف به اتفاق دستگاه هایی که فعالیت ورزشی دارند انجام شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان ادامه داد: پرسشنامه ای از فرصت ها و تهدیدهای ورزش استان تا افق 1404 تهیه و تنظیم و برای ادارات مربوطه ارسال شده که درحال جمع آوری آن هستیم و پیش بینی می شود خروجی خوبی داشته باشد و مسیر راه را مشخص کند.
عزیزپور با بیان اینکه یک برنامه عملیاتی با چشم انداز 1394 تنظیم شده و در حوزه ورزش قابل انجام است تصریح کرد: برای ستاد ساماندهی امور جوانان با کمک سایر دستگاه ها برنامه ای تنظیم کردیم که در سال 94 از بی برنامگی خارج شود.
وی با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان در نظر دارد در سطوح لیگ برتر و دسته اول و دوم در 10 رشته ورزشی تیم داشته باشد افزود: اهم توجه ما به والیبال و فوتبال است که اکنون در دسته دوم تیم داریم و در سال 94 با ادارات مختلف رایزنی کردیم که کمک کنند و در دسته اول امسال تیم داشته باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه توسعه فضاهای ورزشی با توجه به پراکندگی جمعیتی در ساخت و سازهای جدید در دستور کار است خاطرنشان کرد: در حوزه مهندسی ورزشی یک زیرمجموعه شکل گرفته که بر فضاها نظارت کرده تا بهره وری صحیح صورت گیرد.
عزیزپور در پایان گفت: کل برنامه های ورزش و جوانان و کمیته ورزش و نهادهای مدنی در حال سامان دهی است و در سال 94 بک برنامه منسجم خواهیم داشت.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif