PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : رونمایی از کتاب دوجلدی «رهبر سعادت» نوشته آیت الله خادمی



sunyboy
04-20-2015, 10:00 PM
به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حیدر مولایی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های همایش خادم شریعت اظهار داشت: این همایش از ساعت ۹ تا ۱۲ روز  پنجشنبه برگزار و با پیام آیت الله مظاهری به همایش بزرگداشت آیت الله سید حسین خادمی آغاز می شود.
وی با بیان اینکه آیت الله مقتدایی دبیرشورای عالی حوزه های علمیه کشور در این همایش حضور دارند، افزود: دو تن از فرزندان آیت الله خادمی ( حجت الاسلام سید محمدعلی خادمی و سید مهدی خادمی) از فضلای موفق حوزه علمیه در این همایش به بیان خاطراتی از پدر خود می پردازند و همچنین علی اصغر اشراقی نخستین جانباز اصفهان که در حادثه ۵ رمضان به این افتخار نائل شد نیز به خاطره گویی از این تحصن و وقایع انقلاب می پردازند.
دبیر همایش خادم شریعت با اشاره به پرده برداری از کتاب دو جلدی «رهبر سعادت» در این همایش بیان داشت: این کتاب که در سال ۱۳۱۸ به چاپ رسیده است از سال ۱۳۴۹ به بعد تجدید چاپ نداشته است.
وی اضافه کرد: این کتاب در علم کلام و عقائد و به شیوه مناظره میان پیر و برنا نوشته شد است که در زمان خود شیوه ابتکاری به شمار می آمد که بسیاری از افراد دیگر از این روش تقلید کردند.
حجت الاسلام مولایی گفت: در جلد اول این کتاب پیر به پرسش های برنا در موضوع دین و دین مداری، توحید، نبوت و امامت پرداخته و در جلد دوم با همین اسلوب به معرفی پیامبر مکرم اسلام (ص) و معجزه جاودانه آن حضرت یعنی قرآن پرداخته شده است.
وی اضافه کرد: کتاب دیگری که در این همایش رونمایی می شود کتاب نسخ خطی آیت الله خادمی است که اخیرا منتشر گشته و در همایش رونمایی می شود.
دبیر همایش خادم شریعت با اشاره به اینکه تجلیل از خانواده آیت الله خادمی و مقالات برتر از جمله برنامه های این همایش است، بیان داشت: با توجه به فراخوان منتشر شده برای این همایش ۶ مقاله به دبیرخانه رسید که ۴ مقاله ارزشمند از این میان در کتاب مجموعه مقالات همایش خادم شریعت با ۲۱۶ صفحه چاپ شده و دارای مستندات علمی موارد مطرح شده در مقالات نیز هست.
وی اضافه کرد: مستندی نیز با همکاری صداوسیما تحت عنوان خادم شریعت در ارتباط با آیت الله خادمی ساخته شده که از صدا وسیمای اصفهان در ۵ بخش در روزهای یک شنبه تا جمعه در حال پخش است.
حجت الاسلام مولایی بیان داشت: این مستند در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه در ساعت ۸:۴۵ و ۱۶:۳۰ و جمعه ساعت ۱۷ پخش می شود.
وی افزود: در این همایش بسته ویژه ای به حضار اهدا می شود که شامل ویژه نامه همایش، کتاب مجموعه مقالات، مستند خادم شریعت، کتاب رهبرسعادت و یک دی وی دی شامل نسخ خطی مربوط به مرحوم آیت الله خادمی، کتاب رهبر سعادت، اسناد و مدارک ساواک درباره ایشان و تصاویری از آیت الله خادمی است.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif