PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : سرمربی خارجی تیم ملی بسکتبال امروز معرفی می‌شود



sunyboy
04-19-2015, 01:50 PM
به گزارش خبرگزاری مهر، در حالی که فدراسیون بسکتبال ایران همچنان با سرپرست اداره می‌شود و انتخابات این فدراسیون قرار است اردیبهشت ماه آینده برگزار شود سرپرست فدراسیون بسکتبال از انتخاب سرمربی جدید تیم ملی خبر داد.
رمضانعلی دولو در این باره تصریح کرد: به طور حتم امروز یکشنبه سرمربی تیم ملی را انتخاب خواهیم کرد. ما هشت مربی خبره بسکتبال جهان را رصد کرده‌ایم و با بررسی‌های فراوان به سه گزینه نهایی رسده‌ایم که قرار است امروز تصمیم نهایی را اتخاذ کنیم و سرمربی جدید تیم ملی را معرفی کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که گزینه‌های نهایی از کدام کشورها هستند، گفت: اجازه بدهید بعد از انتخاب نهایی نام کاندیداها و سرمربی جدید را اعلام کنیم. تاکید من این است که سرمربی جدید تیم ملی خارجی بوده و از کارنامه خوبی برخوردار است.
از سرپرست فدراسیون بسکتبال پرسیده شد که ممکن است رئیس بعدی فدراسیون موافق با همکاری این سرمربی نباشد که وی پاسخ داد: تلاش ما و وزارت ورزش انتخاب یک مربی خوب و کاربلد است. ما وظیفه داریم که هر چه زودتر این انتخاب را انجام دهیم اما اگر رئیس بعدی موافق این انتخاب نباشد دیگر بسکتبال ضرر می‌کند. ما برنامه شش ماهه داریم که اگر عملیاتی شود به افتخارات خوبی خواهیم رسید.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif