PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : حضرت فاطمه زهرا(س) منشاء خیر و محور همه خوبی هاست



sunyboy
04-19-2015, 10:00 AM
به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی شامگاه شنبه در همایش یاس مهربانی که برای تقدیر از بانوان فرهنگی شهرستان سنندج برگزار شد، اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) محور همه خوبی هاست و به همین دلیل امروز باید از دختر پیامبر اسلام (ص) به عنوان یک الگوی عینی در جامعه نام برد.
وی با اشاره به رفتار و نحوه زندگی بانوانی چون آسیه، مریم،‌ خدیجه و حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: داستان این بانوان در قرآن کریم بیان شده تا بهترین الگو برای مردان و زنان قرار گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان از حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان منشاء خیر و محور خوبی ها برای بشریت نام برد و به تبیین شأن نزول سوره مبارکه کوثر پرداخت و گفت: این بانوی بزرگوار الگوی همه انسان هاست که از نسل ایشان فرزندان پیامبر خاتم(ص) تداوم می یابد.
وی با بیان اینکه نقش فرهنگیان در جامعه همواره ویژه بوده است، افزود: انتظار می رود که فرهنیگان در جامعه بتوانند در راستای ترویج آموزه های دینی در بین نسل نوجوان و جوان از تمامی ظرفیت های در اختیار خود استفاده کنند.
حجت الاسلام حسینی شاهرودی در پایان سخنان خود بیان کرد: فرهنگ سازی در جامعه باید از سنین دوران کودکی و نوجوانی صورت گیرد که امروز این رسالت بسیار مهم بر عهده آموزش و پرورش است و به همین دلیل لازم است این حوزه با جدیت و دقت ویژه ای مورد توجه قرار گیرد.
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان نیز در ابتدای این همایش با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر، به بیان شان و منزلت آن حضرت و فضائل اخلاقی و انسانی ایشان پرداخت و گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) از شایستگی بسیار عظیمی برخوردار است و عناوینی چون دختر پیامبر گرامی اسلام(ص)،‌ همسر حضرت علی(ع) و مادر حسنین (ع) از دیگر فضائل آن بانوی یگانه می باشد.
رشید قربانی با بیان اینکه در ادوار گذشته تاریخ، زنان از جایگاه و کرامت برخوردار نبوده و در تمدن های مختلف، حقوق اجتماعی برای زنان وجود نداشت؛ گفت: با ظهور اسلام، زن جایگاه و عظمت شایسته خود را پیدا کرده و قرآن احترام و کرامت خاصی برای زنان قائل شده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به برخی اقدامات وزارت آموزش و پرورش در راستای توجه به نیاز های فرهنگیان پرداخت و با بیان اینکه طرح رتبه بندی معلمان از اول مهر 94 اجرایی خواهد شد، اظهار داشت: در این طرح معلمان براساس سه شاخص عملکردی ، رفتاری و  فعالیت های اقدام پژوهی مورد ارزیابی قرار می گیرند.
در جریان برگزاری این مراسم فرهنگیان برتر شاغل در آموزش و پرورش نواحی یک و دو سنندج مورد تقدیر قرار گرفتند.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif