PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : هزینه های هیئت رزمی خراسان رضوی از جیب بازیکنان تامین می شود



sunyboy
04-18-2015, 09:40 PM
علی اسکندری در گفتگو با مهر با بیان اینکه هیچ گونه کمک مالی طی سال گذشته از طرف فدراسیون یا اداره کل ورزش و جوانان استان به این هیئت نشده است ادامه داد: هزینه های جاری و مسابقات را مجبوریم از ازجیب شخصی پرداخت کنیم.
وی با گلایه از مسئولان ورزشی استان بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان حتی برای اختصاص سالن به منظور برگزاری مسابقات نیز همکاری لازم را ندارد.
وی افزود: به دلیل اینکه تمامی سالن های ورزشی به منظور درامد زایی به بخش خصوصی واگذار شده است لذا بسیاری از هیئت ها از جمله رزمی کاران از وجود سالن برای تمرین یا برگزاری مسابقات محروم هستند.
وی با بیان اینکه اداره کل ورزش وجوانان تنها یک دفتر شبیه به انباری را در اختیار این هیئت قرار داده است ادامه داد: حتی برای تبدیل این انباری به دفتر در خور شان پیشکسوتان با هزینه شخصی نسبت به تعمیرات آن اقدام شده است.
بنیانگذار سبک مستقل کونگ فوکمپو در تشریح برنامه های استعداد یابی این هیئت نیز گفت: مشکلات مالی و متاسفانه آینده مبهم قهرمانی یکی از مهمترین موانع استعداد یابی در این رشته است.
بیمه ورزشکاران جوابگوی صدمات وارده به آنها نیست
اسکندری همچنین با اشاره به بیمه ورزشکاران خاطرنشان کرد: ورزشکاران ما تحت پوشش هیچ گونه بیمه ای نیستند و لذا در زمان بازنشستگی یا مصدومیت حقوق قابل توجهی دریافت نمی کنند.
وی در خصوص مزایای بیمه ورزشی نیز گفت: به طور مثال ورزشکاری که خرج عمل وی یک میلیون و ۷۰۰ هزارتومان شده اما بیمه ورزشی تنها ۲۰۰ هزارتومان هزینه مربوطه را پرداخت کرده و لذا بیمه ای که جوابگوی هزینه های درمان نیست به طور حتم مشتری و جایگاهی در بین ورزشکاران ندارد.
هیئت بدون اسپانسر
رئیس هیت ورزش های رزمی خراسان رضوی گفت: در جذب بخش خصوصی این هیئت توفیق چندانی به دست نیاورده است.
اسکندری بیان کرد: به دلیل اینکه رقابت های رزمی از شبکه استانی پخش نمی شود و تا کنون بیننده ای را به خود جذب نکرده است لذا شرکت های خصوصی رغبتی برای تبلیغ یا حمایت این هیئت ندارند.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif