ورود

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : شهرداری به وضعیت زنان سرپرست خانوار بیشتر توجه کند



sunyboy
04-18-2015, 09:40 PM
به گزارش خبرنگار مهر، ندا واشیانی پور ظهر شنبه در هشتاد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان توجه به سلامت و تامین نیازهای همه افراد جامعه به ویژه افرادی كه در تنگناهای ویژه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی هستند را از سیاست‌های رفاهی و تامین اجتماعی در هر كشور دانست و اظهار داشت: در این رابطه نیز وضعیت زنان شاغل سرپرست خانوار به گونه ای متفاوت از بقیه افراد باید بررسی شود.
وی با تاکید بر اینکه زنان شاغل سرپرست خانوار به دلیل مشكلاتی كه دارند باید مورد توجه قرار گیرند كه بتوانند وظایف اصلی خود را كه تربیت فرزندان سالم و صالح است را خوب انجام دهند، افزود: به زنان شاغل سرپرست خانوار در شهرداری نیز باید توجه ویژه‌ای از نظر افزایش تسهیلات اداری، ارتقای شغلی، كمك به تامین سلامت روحی و افزایش امكانات تفریحی و رفاهی شود تا این قشر آسیب پذیر و زحمتكش بتوانند علاوه بر مسئولیت های اجتماعی به نقش مادری شان بپردازند.
۶ ماهه اول سال جاری فاز اول خط یك مترو به بهره برداری می‌رسد
عباس حاج رسولی‌ها عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در ادامه با اشاره به وضعیت متروی اصفهان گفت: با تمام مشكلات اقتصادی ۲ رام واگن به صورت آزاد از سوی شهرداری اصفهان خریداری شده است كه در حال حمل به ایران است.
وی افزود: با رسیدن واگن های مترو در ۶ ماهه اول سال جاری فاز اول خط یك مترو به بهره برداری می‌رسد.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه بر اساس زمان بندی انجام شده ایستگاه‌های میدان امام حسین(ع) و انقلاب نیز تا آذرماه سال آینده باید تكمیل شود، ادامه داد: بر این اساس خط یك مترو تا پایان سال ۹۵ به بهره برداری و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.
وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به زنان سرپرست خانوار اظهار داشت: در بحث زنان سرپرست خانوار مشكلات اجتماعی زیادی روبرو هستیم كه این مباحث مربوط به شهرهای صنعتی است.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif