PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : برنامه‌های ۵ ساله چهارم باید به سمت ارائه خدمات منطقه‌ای حركت کند



sunyboy
04-18-2015, 09:40 PM
به گزارش خبرنگار مهر، سید كریم داوودی ظهر شنبه در هشتاد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در نطق پیش از دستور خود توجه به برنامه پنج ساله شهر اصفهان و راه اندازی پروژه‌های بزرگ عمرانی را ضروری عنوان کرد و اظهار داشت: شهرداری باید با تشكیل كمیسیون‌های مختلف و با درگیر نمودن كمیته‌های تخصصی شورای شهر تدوین برنامه ۵ ساله چهارم شهر اصفهان را در دستور کار خود قرار دهد.
وی آسیب شناسی و تحلیل برنامه‌های پنج ساله گذشته برای تدوین برنامه چهار ساله بعد اصفهان را ضروری دانست و افزود: برنامه ۵ ساله چهارم بر اساس چشم انداز ۲۰ ساله شهر اصفهان و اهداف كلی كه برای اصفهان در نظر گرفته شده است، تدوین شود.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینكه در چشم انداز ۲۰ ساله شهر، اصفهان به عنوان یك شهر توریستی فرهنگی در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: در این راستا پیشنهاد می‌شود زمینه جذب ۵۰۰ هزار نفر گردشگر خارجی تا پایان اصفهان ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی شود.
وی با اشاره به اینكه این رقم گردشگری می‌تواند برای ۲۰۰ هزار نفر شغل ایجاد كند، افزود: این رقم سالانه ۸۰۰ میلیارد تومان درآمد شهر را افزایش می دهد و حدود ۳ هزار میلیارد گردش مالی را در شهر ایجاد می كند.
داوودی با اشاره به اینكه برای رسیدن به این درآمد نیاز به برنامه‌ای دقیق در ابعاد مختلف داریم، ابراز داشت: هر ارگانی در شهر باید مسئولیتی به عهده بگیرد تا بتوانیم به این هدف برسیم.
وی با اشاره به عملیاتی شدن حلقه چهارم ترافیكی بیان داشت: ترافیک اگر ترافیك شهر را در همین حد كنترل كنیم موفق عمل کرده‌ایم که در این میان  توسعه حمل و نقل عمومی به عنوان شاخص ترین و مهم‌ترین هدف تعیین شده است.
داودی با بیان اینكه در برنامه‌های ۵ ساله چهارم باید به سمت ارائه خدمات منطقه‌ای حركت كنیم، افزود: احداث ۱۵ پردیس در ۱۵ منطقه كه شامل مجموعه‌های ورزشی، فرهنگی، هنری، تفریحی و تجاری است باید اجرایی شود.
وی با اشاره به پروژه‌های عمرانی سال ۹۴ اظهار داشت: ۸۰ درصد از بودجه شهرداری در سال ۹۳ محقق شده و شرایط و وضعیت درآمدی شهر به گونه‌ای نیست كه امسال نیز به هدف خود برسیم.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif