PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : بخش اعظم مسیر مواصلاتی گناوه- دیلم تا دهه فجر ساخته می‌شود



sunyboy
04-18-2015, 09:40 PM
به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن باستی عصر شنبه در بازدید از پروژه های راهسازی در دست اجرای شمال استان بوشهر اظهار داشت: به تناسب پروژه های تعریف شده در حوزه راهسازی در سال گذشته، ۱۴۹میلیارد تومان به ۱۰۰ پروژه عمرانی استان اختصاص یافت.
وی ادامه داد: به دنبال سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان در انتهای سال گذشته، اختصاص یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان به پروژه های عمرانی استان مصوب شد که بیش از ۵۰درصد از این اعتبار یعنی نزدیک به ۶۰۰میلیارد تومان به حوزه راهسازی تعلق گرفت.
سرپرست امور عمرانی استانداری بوشهر با بیان اینکه اعتبارات مصوب شده در سفر رییس جمهور برای پروژه های عمرانی بوشهر، طی سال های ۹۴ و ۹۵ به حساب استان واریز می شود، افزود: اعتبارات عمرانی استان بوشهر در سال ۹۴، بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان است که حدودا ۵۰ درصد آن از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور و مابقی آن از محل اعتبارات استانی و ملی است.
باستی اضافه کرد: بخش قابل توجهی از اعتبارات پروژه های عمرانی استان نیز در تعهدات وزارت نفت است.
مسیرهای استان چهارخطه می شوند
وی ابراز داشت: با این اعتبارات، بنا بر چهارخطه کردن مسیرهای مواصلاتی است تا از این طریق ضریب ایمنی راه های استان افزایش یابد.
سرپرست امور عمرانی استانداری بوشهر بیان کرد: امروز، پروژه‌های راهسازی در دست اجرای مسیر چهارخطه برازجان ـ هندیجان مورد بازدید قرار گرفت که بخشی از پروژه ها به بهره برداری رسیده و نقاطی از این مسیر حادثه خیز زیر بار ترافیکی رفته و ۱۷ کیلومتر دیگر از این مسیر نیز تا دو ماه آینده زیر بار ترافیکی خواهد رفت.
محمدحسن باستی، ساخت راه قسمتی از مسیر برازجان ـ هندیجان را که بین گناوه و دیلم واقع شده و نقطه پرحادثه ای است، اولویت حوزه راه استان دانست و ادامه داد: اداره کل راه و شهرسازی استان، امسال فعالیت خوبی در این زمینه داشته و اکثر پروژه های این مسیر در دست ساخت و فعال هستند.
وی از ساخت بخش اعظم مسیر مواصلاتی گناوه ـ دیلم تا دهه فجر امسال خبر داد و افزود: در انتهای سال ۹۴، بخش قابل توجهی از اهداف راهسازی در شمال استان محقق خواهد شد.
پیشرفت ۶۰ درصدی محور برازجان ـ هندیجان
سرپرست امور عمرانی استانداری بوشهر با اشاره به گستره فعالیت و وظایف حوزه راه و شهرسازی استان، تصریح کرد: دو کیلومتر از مسیر دیلم ـ بهبهان دارای پیچ‌های خطرناک و نقاط حادثه خیزی است که ساخت آن در دستور کار قرار گرفته است و با کمک اعتبارات ملی، این پروژه فعال و تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.
باستی اظهار داشت: محور برازجان ـ هندیجان به ۱۱ قطعه در مسیر برازجان تا گناوه و سه قطعه در مسیر گناوه تا دیلم تقسیم بندی شده و در حال ساخت هستند که کل این مسیر در حال حاضر ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
تکمیل چهارخطه شدن مسیر دیر ـ بوشهر
وی گفت: در حوزه جنوبی راه‌های استان، تکمیل چهارخطه شدن مسیر دیر ـ بوشهر که جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان و از تعهدات وزارت نفت است، در دستور کار استان قرار دارد و بخش هایی از آن به بهره برداری رسیده و بخش هایی از آن نیز فعال هستند.
سرپرست امور عمرانی استانداری بوشهر اظهار امیدواری کرد ساخت مسیرهای مواصلاتی استان بوشهر هرچه سریعتر به پایان برسد و هدیه ای برای افزایش ضریب امنیتی مردم این استان باشد.
گفتنی است، سرپرست امور عمرانی استانداری بوشهر، تمامی پروژه های در دست اجرای مسیر برازجان ـ هندیجان را از نزدیک مورد بازدید و بررسی قرار داد.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif