PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : صنعتگران حوزه آسانسور گردهم‌ می‌آیند



sunyboy
04-17-2015, 02:30 PM
به گزارش خبرگزاری مهر، در این نمایشگاه بیش از ۲۳۰ شرکت داخلی و خارجی حضور و مشارکت داشته و نوین ترین تولیدات و خدمات خود را ارائه می کنند. تعداد شرکت‌های حاضر در نمایشگاه امسال که در سالن‌های ۸ و۹ – ۱۰و۱۱ – ۱۲و۱۳ و ۱۴و۱۵ محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود، نسبت به دوره گذشته بیش از ۵۰ درصد رشد یافته است.
در چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع آسانسور، پله برقی و بالابرها، علاوه بر شرکت‌های داخلی، شرکت‌ها و نمایندگانی از کشورهای چین، ترکیه، کره جنوبی، ایتالیا، بلغارستان و آلمان نیز حضور دارند.
در این نمایشگاه انواع آسانسور ساختمان های اداری، مجتمع های تجاری و مسکونی، آسانسورهای نمای شیشه ای، انواع پله های برقی شهری و مراکز تجاری، پله های برقی ریلی، تابلوهای فرمان، نصب و راه اندازی، تجهیزات آسانسور هیدرولیک، کابین و درب طبقات، درب لولائی، پانل احضار، کفشک های فلزی، انواع طناب های فولادی، سیم بکسل، تسمه پروانه ها صنعتی، سنگ های مصنوعی کف آسانسورها، ورق های استیل کابین، انواع جک های هیدرولیک، موتور گیرلس و دیگر صنایع و تجهیزات وابسته  به نمایش گذاشته میشود.
قرار است درحاشیه برپایی چهارمین این نمايشگاه بين المللي، چند کنفرانس و کارگاه آموزشی نیز برگزار شود.
علیرضا آموخته مدیر برگزاری این نمایشگاه با اشاره به برنامه ریزی برای حضور چند هیات تجاری از کشورهای همسایه در نمایشگاه امسال گفت: عراق، تاجیکستان، افغانستان و ترکیه کشورهایی هستند که هیات های تجاری آنها در نمایشگاه حضور می یاند.
وی اظهارداشت: نمایشگاه صنعت آسانسور با هدف معرفی پتانسیل‌ها و توانمندی‌های این صنعت بالاخص با رویکرد صادراتی و همچنین ایجاد تعامل هرچه بیشتر بین صنعتگران آسانسور با فعالین بخش ساختمان و کمک به ارتقا و افزایش سطح خدمات و رفاه در صنعت ساختمان و صنایع دیگر برپا می شود.
به‌کار گیری و استفاده از آسانسورهای نسل جدید دارای استاندارهای بین المللی، آشنائی تولیدکنندگاه داخلی با نوین ترین تکنولوژی های روز این صنعت، درگیرکردن دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی با صنعت تولید آسانسور و پله برقی، توجه به تولید و استفاده از آسانسورها و پله برقی های با مصرف حداقل انرژی و توجه به تولید داخلی، برخی دیگری از اهداف برگزاری این نمایشگاه بین المللی است.
چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع آسانسور، پله برقی و بالابرها از ۵ تا ۸ اردیبهشت ماه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آماده بازدید علاقه‌مندان است.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif