PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : داور خراسان شمالی مسئول برگزاری مسابقات کوراش آسیا شد



sunyboy
04-17-2015, 02:20 AM
به گزارش خبرنگار مهر، کنفدراسیون کوراش آسیا، کوروش خسرویار، رییس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی و داور سه ستاره ایرانی و عضو کمیسیون داوری جهانی کوراش را به عنوان مسئول برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب کرد.
رییس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار مهر، با تایید این انتصاب، اظهار کرد: رقابتهای قهرمانی کوراش آسیا سال ۲۰۱۵ طی روزهای پنجم و ششم اردیبهشت به میزبانی بیروت لبنان برگزار می شود.
خسرویار که علاوه بر مسئولیت ریاست هیئت جودو استان، عضو کمیسیون داوری جهانی کوراش بوده و مدرک داوری سه ستاره دارد، افزود: در رقابت های کوراش قهرمانی آسیا، تیم های ملی ایران در دو بخش مردان و زنان با ترکیبی کامل شرکت دارند.
وی با اشاره به این که هفت کوراش کار در قالب تیم ملی کوراش مردان ایران به این مسابقات اعزام می شوند که شش نفر از آنها از خراسان شمالی انتخاب شده اند، اظهار کرد: بر این اساس سعید رضائیان در وزن ۶۰- کیلوگرم، مصطفی دلیریان در وزن ۶۶- کیلوگرم، هادی قدیمی در وزن ۷۳- کیلوگرم، الیاس علی اکبری در وزن ۸۱- کیلوگرم، یونس ولیزاده در وزن ۹۰- کیلوگرم، علی محمدنیا در وزن ۱۰۰- کیلوگرم و حمید قلی حسنقه در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم ترکیب تیم اعزامی به مسابقات بیروت را تشکیل می دهند.
به گفته خسرویار مسئولیت هدایت تیم ملی کوراش در مسابقات آسیایی را رضا مهنانی، مربی ارزنده جودو و کوراش خراسان شمالی به عنوان سرمربی برعهده دارد.
وی افزود: حسین علی اکبری، مربی کوراش استان نیز به عنوان کمک مربی تیم ملی کوراش ایران در مسابقات آسیایی را همراهی خواهد کرد.
رییس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی گفت: بر این اساس به غیر از حمید قلی حسنقه، کوراش کار تیم ملی در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم، مابقی کوراش کاران و مربیان تیم ملی کوراش از خراسان شمالی انتخاب شده اند.
وی یادآور شد: اردوی آماده سازی کوراش کاران از  پانزدهم فروردین ماه امسال به میزبانی خراسان شمالی و در محل خانه جودو مجموعه ورزشی شهید علیدخت بجنورد آغاز شده و تا اول اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif