PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : پنالتی اعلام شده به سود نفت صحیح نبود/تمرکزذوب آهن روی فینال حذفی



sunyboy
04-17-2015, 02:20 AM
به گزارش خبرنگار مهر، هادی محمدی عصر امروز پس از پیروزی پرگل تیمش مقابل نفت تهران در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی درباره اعلام پنالتی به سود تیم نفت تهران و خطای او اظهار داشت: من در آن صحنه به آقای زرگر، داور مسابقه هم گفتم که برخوردی نداشتم اما بازیکن حریف تمارض کرد و با توجه به اینکه تیم ما ۵ گل جلو بود، این خطا اعلام شد.
وی افزود: من در این صحنه هیچ برخوردی با بازیکن حریف نداشتم اما نمی‌دانم چرا این پنالتی‌ها علیه تیم ذوب‌آهن گرفته می‌شود. متأسفانه داوران به راحتی برای تیم ما پنالتی می‌گیرند و در بازی استقلال هم اینگونه شد. به نظر من اصلا پنالتی درست نبود و هم این بازی و هم بازی قبل، پنالتی‌هایی می‌گیرند که درست نیست.
مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان درباره شرایط مسابقه خاطرنشان کرد: در کل باید بگویم که این مسابقه بازی خوبی و تیم ما سرتر بود و از موقعیت‌ها استفاده و روی زمین بازی کردیم، نفت تیم خوبی به شمار می‌رود اما خسته از بازی‌های آسیا بود و تیم ما که امروز واقعا سرحال بود، پیروزی را از آن خود کرد.
وی با اشاره به بازی تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز و استقلال تهران گفت: ما باید در دو هفته قبل نیز بازی‌ها را می‌بردیم اما گسترش فولاد در مسابقه خود دفاعی بازی کرد و مقابل استقلال هم موقعیت داشتیم اما این موقعیت‌ها به گل تبدیل نشد.
محمدی اضافه کرد: تمرکز ما روی بازی فینال جام حذفی است و باید همین بازی را مقابل آن انجام دهیم؛ نفت هم تیم خوبی است و باید کاری کنیم که در این بازی پیروز شویم.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif