PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : بسکتبالیست های ثامن مشهد میزبان شهرداری گرگان می شوند



sunyboy
04-17-2015, 12:40 AM
به گزارش خبرنگار مهر، تیم بسکتبال ثامن مشهد امروز عصر در حالی به مصاف شهرداری گرگان می رود که با ۱۳ امتیاز همچنان در رده هشتم لیگ حرفه‌ای قرار دارد.
تیم بسکتبال ثامن مشهد در جدول رده‌بندی لیگ حرفه‌ای بسکتبال کشور با کسب ۱۳ امتیاز در رده هشتم و تیم شهرداری گرگان با کسب ۱۷ امتیاز در رده چهارم لیگ بسکتبال ایستاده است.
این دو تیم در دور رفت این رقابت‌ها در شهر گرگان برابر هم قرار گرفتند که در نهایت تیم گرگانی با نتیجه ۷۷ بر ۶۹ به پیروزی رسید.
تیم ثامن مشهد در پنج دیدار اخیر خود در لیگ حرفه‌ای بسکتبال تنها یک پیروزی برابر تیم قعر جدولی الماس قزوین کسب کرده و این در حالی است که تیم شهرداری گرگان در پنج دیدار اخیر خود در این رقابت‌ها در سه دیدار و در برابر تیم‌های صنایع پتروشیمی ماهشهر، پالایش نفت آبادان و پمینا اصفهان به پیروزی رسیده است.
به گزارش خبرنگار مهر، تیم والیبال نشسته ثامن‌الحجج(ع) سبزوار نیز در بازی برگشت پلی آف لیگ برتر در سالن سربداران این شهر  امروز به مصاف شهرداری ارومیه می‌رود.
دیدار رفت این دو تیم ۳ بر صفر به سود ثامن‌الحجج(ع) سبزوار به پایان رسید.
در ادامه رقابت های ورزشی در خراسان رضوی فردا در چارچوب هفته بیست و ششم  لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تیم پدیده خراسان ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) مشهد به مصاف گسترش فولاد تبریز می‌رود.
در حال حاضر پدیده خراسان با ۲۷ امتیاز همچنان در رده دهم لیگ برتر قرار دارد.
تیم هندبال ثامن‌الحجج(ع) مشهد نیز در چارچوب هفته چهارم دور برگشت در مشهد پذیرای صنعت مس کرمان خواهد بود.
در همین چارچوب تیم ثامن‌الحجج(ع) سبزوار دیگر نماینده هندبال استان مهمان سنگ آهن بافق می شود.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif