PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : آذرخودرو فردا با کسب ۳ پیروزی در سوپرلیگ به شایعات پاسخ می‌دهد



sunyboy
04-16-2015, 07:50 PM
مهدی کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره زمزمه‌ها پیرامون عدم حضور آذرخودرو در مسابقات صبح فردا در سوپرلیگ کاراته کشور ظهار داشت: چک کاراته کاهای آذرخودرو امروز صادر شد و در اختیار نفرات ما قرار گرفت تا بدین ترتیب به همه شایعات مبنی بر اعتصاب یا عدم حضور آذرخودرو در هفته اول دور برگشت سوپرلیگ پایان دهیم.
وی افزود: قرار بود مطالبات کاراته کاهای ما پیش از این پرداخت شود که برخی مشکلات مانع از تحقق وعده‌های ما شد اما این مشکل حل شده و خوشبختانه هیچ دلخوری یا سوء تفاهی بین اعضای مجموعه آذرخودرو وجود ندارد.
سرپرست تیم کاراته آذرخودروی قم گفت: فردا با قدرت در نیم فصل دوم سوپرلیگ کاراته شرکت و تلاش می‌کنیم با کسب ۳ برد متوالی، جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرده و به دنبال ادامه راه‌مان در کسب عنوان قهرمانی باشیم.
کریمی بیان داشت: حریف اصلی آذرخودرو در راه قهرمانی سوپرلیگ تیم دانشگاه آزاد است که امیدواریم همان طور که این تیم را با غیرت کاراته کاهای پرتلاشمان و توکل بر خدا در نیم فصل نخست، شکست دادیم در نیم فصل دوم هم با غلبه بر این تیم قهرمانی خود را مسجل کنیم.
وی عنوان کرد: هدف ما این است که امسال برای نخستین بار قهرمانی سوپرلیگ کاراته کشور را برای استان قم به ارمغان بیاوریم و فردا با حضور قدرتمند در هفته نخست از دور برگشت سوپرلیگ، به تمام شایعات پاسخ خواهیم داد.
سرپرست تیم کاراته آذرخودروی قم تصریح کرد: تیم‌های صنعت برق هرمزگان، آوای رزم تهران و شهید ستاری قرچک حریفان ما در آغاز دور برگشت سوپرلیگ کاراته هستند اما مهم‌ترین حریف ما در راه قهرمانی، تیم دانشگاه آزاد است.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif