PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : دوره های آموزشی مطبوعاتی در حوزه هنری اردبیل برگزار می شود



sunyboy
04-16-2015, 02:30 PM
به گزارش خبرنگار مهر، امیر رجبی پیش از ظهر پنجشنبه در دیدار با اعضا خانه مطبوعات استان اردبیل با افزود: با امضای تفاهمنامه ای قرار است کلاس های عکاسی خبری، تصویر برداری خبری، روزنامه نگاری، صفحه آرایی، ویراستاری خبر و... با ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه ای در مرکز آموزش حوزه هنری استان اردبیل برگزار شود.
وی برگزاری این دوره های آموزشی را به عنوان راه همکاری سازنده و موثر بین حوزه هنری و خانه مطبوعات دانست و متذکر شد: همکاری و همراهی اعضای خانه مطبوعات در برگزاری این دوره های آموزشی نتایج مطلوبی را به دنبال خواهد داشت.
سرپرست حوزه هنری استان با اشاره به اجرای مناسب و با کیفیت سومین همایش هنر و رسانه حوزه هنری در اردبیل تصریح کرد: نگاه کیفی به فعالیت ها و تولیدات مطبوعات در حوزه هنر اصلی ترین هدف همایش هنر و رسانه است.
وی همچنین خانه مطبوعات را عضوی تاثیر گذار از تشکل های فرهنگی و هنری جامعه برشمرد و بیان داشت: همکاری و همراهی خانه مطبوعات و حوزه هنری دستاوردها و نتایج چشم گیری را به دنبال دارد.
رجبی عنوان کرد: با توجه به هم سویی خانه مطبوعات و حوزه هنری در فعالیت ها؛ زمینه های همکاری این دو مرکز بسیار وسیع و گسترده است.
رییس خانه مطبوعات استان اردبیل نیز در این دیدار خواستار امضا تفاهم نامه ای به منظور توسعه همکاریهای دو طرف شد و اضافه کرد: خانه مطبوعات استان از نظر نیروی انسانی وضعیت مطلوبی دارد؛ در بحث آموزش هم بیشتر آموزش های عملیاتی مد نظر اعضای خانه مطبوعات است چراکه این شیوه آموزشی به افزایش سطح کیفی فعالیت های مطبوعاتی استان کمک می کند.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif