PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : استفاده ازحمل و نقل تركيبی/ارتباط ريل و فرودگاه در طراحی لحاظ شود



sunyboy
04-16-2015, 01:10 PM
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گيلان، عباس آخوندی در جریان سفر به شهرستان لنگرود از پروژه هاي مختلف اين شهرستان بازديد كرد.
وي در ابتداي ورود خود به شهرستان لنگرود، با حضور در گلزار شهدا، به شهداي اين شهر اداي احترام كرد و سپس از پروژه چهارخطه كنارگذر چمخاله به رودسر به طول ۱۶.۵ كيلومتر بازديد بعمل آورند.
وزیر راه و شهرسازی در جریان این بازدید گفت: پروژه كمربندي چمخاله به رودسر پروژه‌اي است كه مازندران را به گيلان متصل مي كند و در بخش تامين منابع مالي اين پروژه ما دچار تنگناهايي هستيم چرا كه اين پروژه نياز به اعتبار ۸۰ ميليارد توماني دارد و بايد با بررسي هاي دقيق، اعتبارات لازم تخصيص يابد.
آخوندي افزود: پروژه ديگر كنار گذر لنگرود كه كار عملياتي يك لاين آن تكميل شده و اميدواريم با در نظر گرفتن اعتبارات لازم سرعت اجراي اين پروژه افزايش يابد.
وزير راه و شهرسازي در ادامه بازديد از پروژه هاي شهر لنگرود، بازديدي نيز از بيمارستان ۹۶ تختخوابي لنگرود داشت و افزود: اين بيمارستان نيز از پيشرفت فيزيكي ۵۷ درصدي برخوردار است.
وی ادامه داد: با توجه به اينكه مجري این بیمارستان وزارت راه و شهرسازي و بهره بردار آن وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي است با آقاي دكتر هاشمي وزير بهداشت مذاكراتي داشتم و هماهنگي ها در خصوص تامين منابع مالي انجام شده است.
لازم به ذكر است اين بيمارستان در سه طبقه با زيربنايي بالغ بر ۱۰۲۰۰ مترمربع در حال احداث است.
عباس آخوندي در پايان سفر يكروزه خود به استان گيلان با حضور در جلسه شوراي حمل و نقل استان در جريان گزارش عملكرد مديران حمل و نقل گيلان، قرار گرفته و ضمن تشكر از اعضاي شوراي حمل و نقل استان و تاكيد کردند كه رويكرد در حمل و نقل بايد درب تا درب باشد نه شهر تا شهر. چه ضرورتي دارد كه ايستگاه راه آهن در ۱۰ كيلومتري رشت باشد و در اين رابطه دستور دادند اين موضوع بازنگري شود.
آخوندي در ادامه اين جلسه بيان داشت: استفاده از حمل و نقل تركيبي و رعايت يكپارچگي در اين موضوع به اين معني كه ارتباط ريل و فرودگاه و پايانه هاي شهري بايد در طراحي ها لحاظ شود.
استفاده از امكان همزمان شبكه هاي ريلي - جاده اي و امكان ارائه خدمات همزمان اين شبكه ها به همديگر، امكان بررسي طرح افزايش كيفيت و ارتقاي زيبايي شهري و معابر بين شهري و تبديل شهرها به شهرهاي پايدار از ديگر نكات قابل توجه و تاكيد وزیر راه و شهرسازی بوده است.
پس از پايان اين جلسه وزير راه و شهرسازي، گيلان را به مقصد تهران ترک كردند.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif