PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : امیدواری‌ها برای المپیکی شدن کاراته افزایش یافت/ شرایط خوبی داریم



sunyboy
04-15-2015, 07:20 PM
علیرضا سلیمانی در مورد صدور مجوز حضور رشته کاراته در المپیک 2020، ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر افزود: کاراته از پرطرفدارترین رشته‌های ورزشی در جهان است و ژاپن هم که میزبان المپیک 2020 بوده، در تلاش است تا این رشته را وارد بازی‌ها کند. در صورت تحقق این امر، کاراته گام بلندی را برای پذيرش رسمی در این بازی‌ها از سوی IOC برداشته است.
وی افزود: بر اساس اطلاعاتی که از دوستان خود در سایر کشورها دريافت کرده‌ام، ژاپنی‌ها تلاش گسترده‌ای را برای ورود کاراته به المپیک آغاز کرده و حتی نخست وزیر این کشور رایزنی‌های گسترده‌ای داشته و همین موضوع امیدواری‌های دوستداران کاراته در سراسر جهان را تا حد بالایی افزایش داده است.
سرمربی تیم ملی کاراته در خصوص اردوی نخست این تیم اظهار کرد: مرحله اول تمرینات به پایان رسید و از شرایط برگزاری اردو رضایت کامل دارم، تمامی اردونشنیان تلاش خوبی در اردو داشتند و برنامه‌هایی که داشتیم، به خوبی اجرا شد.
سلیمانی در مورد حضور اردونشینان در لیگ برتر خاطرنشان کرد: دور برگشت این رقابتها جمعه هفته جاری آغاز شده و بنده هم به سالن خواهم رفت تا تاثیرات اردوی نخست را در بین کاراته‌ها مشاهده کنم. البته با توجه به اینکه تازه ابتدای راه هستیم، شاید این تاثیرپذیری خیلی اندک باشد ولی با اشتیاقی که من از کاراته‌کاها دیدم، مطمئن باشید پیشرفت خوبی در آینده‌ای نزدیک خواهیم داشت. 
وی در پاسخ به این پرسش که چرا در کادر فنی مربی بدنساز انتخاب نشده است؟، تاکید کرد: در اردوی اول این کار صورت نگرفت ولی بنده با یکی دو مربی بدنساز مذاکره کرده و به زودی شخص مورد نظر را انتخاب کرده و از اردوی دوم کار بدنسازی نیز آغاز خواهد شد. 
سرمربی تیم ملی کاراته در پایان گفت: کاراته تاثیرگذاری خود را در ورزش کشور و در جریان بازی‌های آسیایی اثبات کرده و امیدوارم مسئولان توجه بیشتری به این رشته داشته باشند و با در اختیار قراردادن امکانات لازم شرایط کسب موفقیت‌های بیشتر را برای این رشته فراهم کنند. 

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif