PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : درس تربیت بدنی اهمیت بالایی درفرایند تعلیم و تربیت دانش آموز دارد



sunyboy
04-15-2015, 07:20 PM
به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا وطنی عصر چهارشنبه در گردهمایی معاونین پرورشی و تربیت بدنی، کارشناسان و مربیان تربیت بدنی استان گلستان گفت: تربیت بدنی و سلامت از جمله حوزه های مهم آموزش و پرورش است که از نظر اثربخشی می تواند در امر تعلیم و تربیت موثر باشد.
وطنی خطاب به معلمان و کارشناسان بیان کرد: علاقه مند هستیم از نقطه نظرات شما استفاده کنیم و قطعاً نظرات شما به تصمیم گیری های ما کمک می کند.
وی به تاثیر درس تربیت بدنی اشاره و اظهار کرد: اهمیت درس تربیت بدنی در فرایند تعلیم و تربیت به گونه ای است که ما را به اهداف بلند آموزشی و خروجی آن که دانش آموز بااخلاق و تولیدکننده علم است می رساند.
وی به مدت زمان ورزش دانش آموزان اشاره کرد و گفت: زمان ۴۵ دقیقه ای ورزش به تحقق یافتن سند تحول آموزش و پرورش کمک شایانی می کند و دانش آموزانی که با همدیگر بازی می کنند دارای اهداف مشترکی هستند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان تصریح کرد: دانش آموزان با انجام فعالیت های ورزشی یاد می گیرند که شکست پایان کار نیست بلکه تجربه ای برای آینده است.
وطنی افزود: آنها همچنین می آموزند نسبت به منافع جمعی مسئولیت داشته باشند و منافع جمعی را بر منافع فردی خود ترجیح دهند و احساس مسئولیت، خودباوری و خودیاوری در وجود آنها تقویت خواهد شد.
وی به بیان علاقه بالای دانش آموزان به دبیران ورزش پرداخت و گفت: رفتار و گفتار دبیران ورزش تاثیر مستقیمی در رفتار دانش آموزان دارد و دبیران در کنار درس تربیت بدنی در فایند تعلیم و تربیت دانش آموزان بسیار تاثیرگذار هستند.
وی در پایان به سلامت دانش آموزان نیز اشاره و اظهار کرد: نتیجه سلامت بدنی، سلامت انسان ها است و از همکاری حوزه بهداشت برای سلامت دانش آموزان تشکر می کنم. 

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif