PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : شهدا با اهدای جان خود مهر تایید بر وفاداری و ولایتمداری زدند



sunyboy
04-15-2015, 04:50 PM
به گزارش خبرنگار مهر امیر علی جهانشاهی ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت ۲۹ فروردین و روز ارتش در جمع خبرنگاران گفت: در روز ۲۹ فروردین که روز ارتش نامگذاری شده است امام راحل ارتش را مورد لطف خود قرار دادند و موجب عزت بخشی به نیروهای مسلح شدند.
وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی همواره حامی و رهرو ولایت و مدافع نظام وارزش های انقلاب بوده و در زمان های مختلف وفاداری خود را به نظام ثابت کرده است ادامه داد: افتخار ارتش خدمت به مردم و برای مردم است.
وی با اشاره به ۵۰ هزار شهید ارتش در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: جنگ هشت‌ساله به خاطر اینکه با نیت خدایی و برای خدا و دفاع از اسلام و ارزش‌های اسلامی بود و در برابر باطل ایستادگی کرد، ماندگار شد.
وی بیان داشت: دفاع یک امر فطری‌ست و هر انسانی که ارزش‌هایش مورد تهدید قرار بگیرد از خود واکنش نشان می‌دهد.
جهانشاهی اظهار کرد: اگر ازنظر فقهی نیز به مسئله دفاع نگاه کنیم این مسئله را متوجه خواهید شد که اگر دین خدا و جامعه اسلامی مورد تهدید قرار گیرد، دفاع باید انجام شود.
فرمانده قرار گاه عملیاتی ارتش در شمال شرق کشور با بیان اینکه نیروهای مسلح در طول ۸ سال دفاع مقدس توان و قدرت خود را در میدان عمل به نمایش  گذاشتند افزود: در روز ۲۹ فروردین ماه و به مناسبت روز ارتش نیز با برپایی رژه نیروهای مسلح در شهر های استان یک بار دیگر صلابت و اقتدار نیروهای مسلح به نمایش گذاشته خواهد شد.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif