PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : تفاهمنامه با آموزش و پروش استثنایی باعث رشد ورزش معلولان می‌‎شود



sunyboy
04-14-2015, 08:30 AM
به گزارش خبرگزاری مهر، کمیته ملی پارالمپیک و سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور امروز دوشنبه در محل کمیته ملی پارالمپیک با یکدیگر تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
محمود خسروی وفا در خصوص امضای این تفاهمنامه به خبرنگاران گفت: ما و سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از ۱۲ سال قبل با یکدیگر همکاری داریم اما جناب دکتر قدمی (رئیس آموزش و پرورش استثنایی کشور) قدم پیش گذاشتند تا با امضای یک تفاهمنامه، این روابط شکل جدی‌تری به خودش بگیرد که از این بابت خوشحالیم.
رئیس کمیته ملی پارالمپیک افزود: ما پیش از این از همکاری با سازمان آموزش و پرورش استثنایی بهره بردیم و به عنوان مثال پیمان نصیری به عنوان یک ورزشکار با هوش میانه در پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن، هم مدال طلا گرفت و هم رکوردشکنی کرد. 
قدمی هم در پایان این نشست به خبرنگاران گفت: قطعا این تفاهمنامه می‌تواند در ابعاد مختلف و در مسابقات داخلی و خارجی نمود پیدا کند. سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و کمیته ملی پارالمپیک می‌توانند در زمینه استعدادیابی یا یکدیگر همکاری داشته باشند.
وی افزود: قطعا با امضای این تفاهمنامه و نهادینه شدن آن، می‌توان گام‌های بلندتری در جهت رشد و توسعه ورزش معلولان برداشت. ما هفت گروه معلول داریم که این تفاهمنامه تمامی گروه‌های معلولان را در بر می‌گیرد. باید در بخش زیرساخت ها برای ورزش معلولان کارهای زیربنایی صورت پذیرد. در مجموع باید بگویم این تفاهمنامه، هم در جهت ارتقای ورزش همگانی و هم ورزش قهرمانی سودمند خواهد بود.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif