PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : پیروزی گیتی‌پسند مقابل استقلال اهواز/ صدر جدول نزدیک شد



sunyboy
04-13-2015, 11:40 PM
به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال گیتی‌پسند اصفهان و استقلال اهواز در هفته بیستم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور عصر امروز در ورزشگاه آرارات اصفهان برگزار شد و با پیروزی گیتی پسند به پایان رسید.
گیتی‌پسندی‌ها که در این مسابقه به دنبال ارائه فوتبال مناسب و عملکرد خوب خود بودند، تلاش بسیاری برای کسب امتیاز داشتند و در نهایت به هدف خود در این دیدار رسیدند.
شاگردان طروسیان در این بازی آغاز خوبی داشتند و توانستند در دقیقه ۶ مسابقه توسط سجاد اژدر گل برتری را وارد دروازه تیم حریف کنند.
گیتی پسندی ها پس از آن در دقیقه ۱۸توسط منصور تنهایی گل دوم را وارد دروازه تیم حریف کرده و توانستند اختلاف گل خود را افزایش دهند تا نیمه نخست با نتیجه دو بر صفر به سود این تیم پایان یابد.
تیم اصفهانی در نیمه دوم نیز عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و توانست در دقیقه ۶۱ نیز با گلزنی حسین دوست دار، به پیروزی قاطع سه بر صفر در این مسابقه برسد.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif