PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : اختلاف نظر در مورد بدنسازی استقلال ادامه دارد



sunyboy
04-13-2015, 04:50 PM
به گزارش خبرنگار مهر، هفته نهم لیگ برتر بود که در خبرگزاری مهر با دیدگاهی کارشناسی اعلام شد «استقلال امسال مشکل بدنسازی دارد چرا که پس از جدایی حاج قاسم بدنساز توانای استقلال از این باشگاه، امیر قلعه نویی بدنساز دیگری استخدام نکرد و از امین مهریزی «فیزیوتراپ» برای این کار استفاده کرد و خودش برنامه تمرین بدنسازی داد.»
هفته یازدهم بود که منصور پورحیدری اعلام کرد «استقلال مشکل بدنسازی دارد » که این مهم با واکنش جدی امیر قلعه نویی مواجه و سرآغازی شد برای اختلاف بین این دو پیشکسوت استقلال که یکی از آنها عضو هیات مدیره بود و دیگری سرمربی تیم.
در هفته پانزدهم و پس از شکست استقلال از پرسپولیس ،بهرام افشارزاده هم اعلام کرد که استقلال مشکل بدنسازی دارد و حتی در پی بحث های فراوان یک مربی بدنساز به امیر قلعه نوعی معرفی کردند که گفته شد دوست پرویز کماسی - بدنساز معروف فوتبال ایران - بوده و توسط ایشان به افشارزاده معرفی شده است.
با این حال اما پس از بازی با ذوب آهن دوباره بهرام افشارزاده تاکید کرد که استقلال مشکل بدنسازی دارد و شاید بتوان این مصاحبه را به نوعی اعتراض به عدم استفاده کامل از بدنساز جدید دانست.
در هر صورت با وجود رو به اتمام بودن لیگ برتر ، این کشمکش همچنان ادامه دارد ماجرای بدنسازی استقلال انگار حل شدنی نیست.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif