بالا
 دانلود نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه

 دانلود نمونه سوالات فراگیر پیام نور

 فروشگاه پایان نامه و مقاله




 دانلود نمونه سوالات نیمسال دوم 93-94 پیام نور

 دانلود نمونه سوالات آزمونهای مختلف فراگیر پیام نور

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 از مجموع 1

موضوع: پنج قانون برای تبلیغ روی بیلبردها

  1. #1
    Isooda آواتار ها
    • 10,676
    • 11,406
    مدير بازنشسته

    عنوان کاربری
    مدير بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    محل تحصیل
    pnu
    شغل , تخصص
    مربی
    رشته تحصیلی
    مدیریت بازرگانی
    راه های ارتباطی
    تشکر ها
    4,756
    پست های وبلاگ
    562

    New6 پنج قانون برای تبلیغ روی بیلبردها

    شهرهای بزرگ در تسخیر بیلبردهای تبلیغاتی هستند؛ این روزها، شهرهای بزرگ، مملو از تبلیغات مختلف به خصوص بیلبردهای تبلیغاتی هستند، شاید در طول یک هفته صدها بیلبرد تبلیغاتی را ببینیم، ولی فقط تعداد محدودی از آنها را به خاطر می آوریم. یک بیلبرد به طول متوسط در شهر تهران حدود 30 تا 100 میلیون تومان در ماه هزینه دارد، بنابراین برای چنین محل نمایش تبلیغی قطعاً باید برنامۀ خاصی داشته باشیم. در اینجا به شش قانون طلایی برای تبلیغ بر روی بیلبردها اشاره کرده ام: 1- برای بیلبردها 6 کلمه کافی است !

    تصور کنید، در خیابان در حال حرکت هستید، توجه شما به نقاط مختلف موجود در دید هست، آیا می توانید متن طولانی بخوانید؟ قطعاً خیر، با خاطر داشته باشید، یک بیلبرد به طور متوسط 10 ثانیه دیده می شود، پس حداکثر از 6 کلمه استفاده کنید.



    2- بیلبرد برای دریافت پاسخ مستقیم نیست
    بیلبرد یک رسانه ثانویه است ! یعنی به دنبال دریافت پاسخ مستقیم نیست. بیلبردهای بسیاری را دیده ام که با شماره تلفنهای متعدد، آدرسهای ایمیل و آدرسهای وبسایت پر شده است. واقعاً هدف بیلبرد این نیست که فوراً به پاسخ مشتری منتج شود. هر چند حضور شماره تلفن مطلوب است، اما نباید زیاده روی کرد. بیلبرد ابزار مناسبی است که می تواند کارایی تبلیغات در رسانه های اولیه را بهبود بخشد.


    3- بیلبردها باید هوشمندانه باشند ولی نه خیلی !
    اگر بیلبرد تکراری و خسته کننده باشد، اصلاً دیده نمی شود ! مطمئن باشید که بیلبرد تکراری شما، دیده نخواهد شد. اما اگر هم خیلی نیاز به فکر داشته باشد، تبدیل به یک معما می شود و باز هم نادیده گرفته خواهد شد. نه خیلی کسل کننده و معمولی نه خیلی روشنفکرانه !


    4- هر چه بیشتر بهتر !
    بیلبرد رسانۀ گرانی است ! اما توجه داشته باشید که بیلبرد یک رسانه برای تبلیغات انبوه است. بنابراین بهتر است تعداد بیلبردها را بیشتر کنیم. برای بیلبردها شاخصی هست به نام GPR که مخفف Gross Rating Point است یعنی تعداد افرادی که تبلیغ را می بینند. این عدد می تواند بین 1 تا 100 باشد. یعنی چند درصد افرادی که در منطقه هستند، تبلیغات شما را مشاهده کرده اند.


    5- نگویید ! نشان دهید !

    تلاش نکنید در بیلبرد همه چیز را بنویسید ! آن را با تصاویر نشان دهید ! این قانون طلایی به شما خیلی کمک خواهد کرد.

    منبع
    ID instagram:@rahaeiiiii_m

  2. # ADS
    نشان دهنده تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    محل سکونت
    -
    ارسال ها
    -

     دانلود نمونه سوالات نیمسال دوم 93-94 پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی
     

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •